Pachu Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Du måste ha internet annars funkar de, Nån sorts internet i din lägenhet måste du ha annars går det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Rullis 4768-7699-9273 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Nu har jag trådlöst nätverk i huset, så de går till wii't :D nu kan jag utmana >.> Mohah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Jag har 5700~¨ i racing points lr nåt började med 5000. vad ska man ha dem till - är dem typ ranking world wide lr? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Jag har 5700~¨ i racing points lr nåt började med 5000. vad ska man ha dem till - är dem typ ranking world wide lr? :P Det är för att du ska möta jämnlika dig själv när du kommer ut på internet, så de som har låga poäng får möta lika, å vice versa. Kul "habbohotell" att en till tjej är med å spelar. Förvirrad över din ålder dock för först stod det F13 å nu F17, hur gammal e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 (redigerat) Jag har 5700~¨ i racing points lr nåt började med 5000. vad ska man ha dem till - är dem typ ranking world wide lr? :P Det är för att du ska möta jämnlika dig själv när du kommer ut på internet, så de som har låga poäng får möta lika, å vice versa. Kul "habbohotell" att en till tjej är med å spelar. Förvirrad över din ålder dock för först stod det F13 å nu F17, hur gammal e du? OJ O_O jag är 13 Sorry åldern krånglar på denna användaren >,< Redigerat 18 April 2008 av Habbohotellet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Har inte ens det spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Jag har 5700~¨ i racing points lr nåt började med 5000. vad ska man ha dem till - är dem typ ranking world wide lr? :P Det är för att du ska möta jämnlika dig själv när du kommer ut på internet, så de som har låga poäng får möta lika, å vice versa. Kul "habbohotell" att en till tjej är med å spelar. Förvirrad över din ålder dock för först stod det F13 å nu F17, hur gammal e du? Ah okej ^^ Har lagt till dig som friend btw, tror jag xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 har 7300 poäng ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Jag har knappt hunnit spela än. Har haft för mycket i skolan å en massa träning. Men snart ska man nog få tid :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 (redigerat) Skrev den tidigare, men kan skriva igen : Bonnie 3780-9167-3424 Har förresten lagt till alla som är med här och fått bekräftat från alla utom 2. Du Pachu och MarioKartWii p12 Jag har addat dig, men för att vi ska kunna se varandra måste vi vara inne på WFC samtidigt.Själv heter jag "Gabbe" InGame. Har addat alla här i den här tråden. Adda mig också om du inte redan har gjort det! Min FC: 1848-1787-7000 Btw: Jag lånar en kompis användare nu. Redigerat 19 April 2008 av InFlame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Har en liten fråga. När jag spelar online ser jag att vissa har en wii wheel, en guldig wii wheel, eller en guldig wii wheel med stjärnor på.. Och jag har aldrig något. har det nåt med ranken o göra lr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.