Hoppa till innehåll

Mariokart Wii


Linkeeze
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har 5700~¨ i racing points lr nåt

 

började med 5000. vad ska man ha dem till - är dem typ ranking world wide lr? :P

 

Det är för att du ska möta jämnlika dig själv när du kommer ut på internet, så de som har låga poäng får möta lika, å vice versa.

 

 

Kul "habbohotell" att en till tjej är med å spelar. Förvirrad över din ålder dock för först stod det F13 å nu F17, hur gammal e du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har 5700~¨ i racing points lr nåt

 

började med 5000. vad ska man ha dem till - är dem typ ranking world wide lr? :P

 

Det är för att du ska möta jämnlika dig själv när du kommer ut på internet, så de som har låga poäng får möta lika, å vice versa.

 

 

Kul "habbohotell" att en till tjej är med å spelar. Förvirrad över din ålder dock för först stod det F13 å nu F17, hur gammal e du?

 

OJ O_O jag är 13 Sorry åldern krånglar på denna användaren >,<

Redigerat av Habbohotellet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har 5700~¨ i racing points lr nåt

 

började med 5000. vad ska man ha dem till - är dem typ ranking world wide lr? :P

 

Det är för att du ska möta jämnlika dig själv när du kommer ut på internet, så de som har låga poäng får möta lika, å vice versa.

 

 

Kul "habbohotell" att en till tjej är med å spelar. Förvirrad över din ålder dock för först stod det F13 å nu F17, hur gammal e du?

 

Ah okej ^^

 

Har lagt till dig som friend btw, tror jag xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrev den tidigare, men kan skriva igen :

 

 

Bonnie 3780-9167-3424

 

 

Har förresten lagt till alla som är med här och fått bekräftat från alla utom 2. Du Pachu och MarioKartWii p12

Jag har addat dig, men för att vi ska kunna se varandra måste vi vara inne på WFC samtidigt.

Själv heter jag "Gabbe" InGame.

 

Har addat alla här i den här tråden. Adda mig också om du inte redan har gjort det!

Min FC: 1848-1787-7000

 

Btw: Jag lånar en kompis användare nu.

Redigerat av InFlame
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...