mario Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 (redigerat) 1:da frågan: Vet ni nått bra program som rensar registret? så här långt så hag jag använt spybot search and destroy, för att jag har har problem med så mycket spyware o virus. först så måste jag få bort spywaren, så jag använder spybot search and destroy och adaware 2007 pro (vill ha xoftspySE men har inte cd key'm/cracken). saken är att spybot's assistent program kollar efter register ändringar live. och den frågar jätte ofta. så vet jag inte vad jag ska svara på. så nu värkar det som om jag har blockerat flertals av mina program tex limewire och vanliga windows dll's, det står då jag startar datan att den inte kan starta modulen... :/? De två dll'serna heter: nfwbohyg.dll msvheeom.dll -------------------------------------------------------------------------- 2nda frågan: Om ni vet nått program som kan byta sin ip, om inte program då nöjjer jag mig med en sida som gör det. och ja, jag har letat massor men dom funkar bara inte, då jag kollar upp min ip på en ip tracker tex www.whatismyip.com så står det min riktiga ip :/. Redigerat 12 April 2008 av mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Om du har dynamisk IP så ändrar den automatiskt om du stänger av datorn + modemet i typ 15min, annars tror ja du måste fråga din internet operatör om du vill byta IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 13 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Dynamisk? menar du trådlös eller kabel? btw, vill hälst ha en mer "säker" ip bytare. så att internet inte kommer åt min "riktiga" ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.