Sidney Skrivet 15 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Sh*i! Det här spelet kommer bli så grymt bra! Tur att jag har förhandsbokat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Samma här :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Aaa det kommer bli toppen! (förhandsbokat) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Vad heter ni på Xbox live? Jag heter RD47. MustanGTR har jag redan lagt till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 jag tror att spelet kommer bli skit kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Jag vet inte vad det är för spel! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Känner du inte till GTA? I sånna fall gå in på DERAS SIDA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Vad heter ni på Xbox live? Jag heter RD47. MustanGTR har jag redan lagt till. Okay, Men är du aldrig inne? jag addade dig också står bara "Friend request pending" B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Vet. Har mitt rum på övervåningen fast routern är på nederväningen. Så jag måste dra typ en 25m lång sladd genom huset. Just nu har jag inget guld live så tycker inte det är värt att dra ut sladden bara för att få höra om 2 dagar att man ska dra upp den igen från mina föräldrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Vet. Har mitt rum på övervåningen fast routern är på nederväningen. Så jag måste dra typ en 25m lång sladd genom huset. Just nu har jag inget guld live så tycker inte det är värt att dra ut sladden bara för att få höra om 2 dagar att man ska dra upp den igen från mina föräldrar.Nä då är det ju ingen idé. hehe 25 meter ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Mamma o Pappa tycker det blir jobbigt ifall vi har en sladd som går i trappan och så. Därför kan inte jag ha den utdragen så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Mamma o Pappa tycker det blir jobbigt ifall vi har en sladd som går i trappan och så. Därför kan inte jag ha den utdragen så länge. kan dra fast den i taket ju ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg