Katt Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Går verkligen level 3 att klara? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Nej. Ahh mitt ben, jag har kört det här 5 gånger förr men jag hade högt ljud och då kom den där saken upp och där spände jag benmuskeln jätte hårt helt plötsligt och nu är det ditt fel att jag har ont där :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Men vafan varna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Ni e ju konstiga som spelar sånna här spel OCH LÄGGER UT DET PÅ FUSKA UTAN VARNING NÄR DET FINNS MÅNGA VÄLDIGT UNGA SOM SURFAR RUNT HÄR!!! :angry: :angry:Håller med, mycket moget. Men samtidigt ska man alltid kolla på kommentarer innan. Det finns många personer som varit svaga psykiskt och fått stora psykiska problem av screamers. Håller med fullständigt, själv hade jag hörlurar på mig så skiten blev ännu värre. Onödigt "spel" att lägga upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Jag fick använda mustangenter, för att klara det! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Men vafan varna istället.Precis, det här skitforumet blir bara omognare och omognare, ska skicka ett regelförslag till admin. ._. Men ändå är det nåt med skiten som gör att man är kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Hahh, så j*vla gammal..men om man tar Youtube och skriver The Maze original, är det en fet liten typ 8åring som spelar det asserisöst, får syn på Excorsisten tjejen och börjar lipa som en stucken gris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 (redigerat) Hahh, så j*vla gammal..men om man tar Youtube och skriver The Maze original, är det en fet liten typ 8åring som spelar det asserisöst, får syn på Excorsisten tjejen och börjar lipa som en stucken gris Jofan, minns den. För er som vill se den; EDIT: Vet inte varför den inte synns, använd länken. http://www.youtube.com/watch?v=oh87njiWTmw Redigerat 19 April 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Mina högtalare till datorn funkar inte så jag blev inte rädd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 (redigerat) dom som säger att dom kommer till lvl 13 osv.Det finns bara fyra banor. Redigerat 20 April 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 gjorde inte du fusket så man kunde warpa till nivå 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Gjorde denna en gång:D HAde som tur var inget ljud på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.