Soad_token Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Att använda stor bakstav och kommatecken ska inte vara så svårt, sedan fattar jag inte vad som hindrar en att kolla igenom sitt inlägg... "Bakstav" är ett stavfel som kan tolereras tycker jag. Helt enkelt att du har råkat trycka på fel knapp på tangentbordet. Förutom att a sitter längst åt vänster och o ligger lägst åt höger, typ 10 andra bokstaver imellan, så om du inte har 1 meter stora händer så värkar det väldigt konstigt Om du nu ska bråka om stavning så kanske du ska kolla ditt egna inlägg? o=och bokstaver=bokstäver imellan=emellan värkar (har du ont eller)=verkar Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) ja men man kan ju stava fel det kan äver hitler göra Där har vi en jävligt efterbliven 98:a. Nej men seriöst,läs igenom inläggen och ta det lugnt när ni skriver. Att använda stor bakstav och kommatecken ska inte vara så svårt, sedan fattar jag inte vad som hindrar en att kolla igenom sitt inlägg... "Bakstav" är ett stavfel som kan tolereras tycker jag. Helt enkelt att du har råkat trycka på fel knapp på tangentbordet. Förutom att a sitter längst åt vänster och o ligger lägst åt höger, typ 10 andra bokstaver imellan, så om du inte har 1 meter stora händer så värkar det väldigt konstigt Om du nu ska bråka om stavning så kanske du ska kolla ditt egna inlägg? o=och bokstaver=bokstäver imellan=emellan värkar (har du ont eller)=verkar Soad_token Du glömde ett stavfel.Det heter längst och inte lägst.... Redigerat 25 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) suck, "o" innebär samma sak som "och"-,- och jag håller med, 98or och allt annat skit kan ju faktist försöka stava rätt iaf en gång per år... haha, håller med poison, va f*n har hitler med de här att göra? Redigerat 25 Maj 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 suck, "o" innebär samma sak som "och"-,- och jag håller med, 98or och allt annat skit kan ju faktist försöka stava rätt iaf en gång per år... haha, håller med poison, va f*n har hitler med de här att göra? Det är en förkortning som endast bör användas i titlar, och liknande situationer där det är dåligt med plats. Ska man börja klanka ner på folk vad det gäller deras stavning i en tråd som handlar om rättstavning tycker i alla fall jag att man kan kräva lite mer än vad man kan göra i normala fall. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Asså, istället för att rätta varandras inlägg kanske vi borde haka på topic och börja diskutera igen? Redigerat 14 Juni 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Asså, istället för att rätta varandras inlägg kanske vi borde haka på topic och börja diskutera igen? Handlar inte detta "topic" om just stavning då? Annars kan vi ju börja med all grammatik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.