Hoppa till innehåll

Stavning


Gäst Frozenmoon

Rekommendera inlägg

Att använda stor bakstav och kommatecken ska inte vara så svårt, sedan fattar jag inte vad som hindrar en att kolla igenom sitt inlägg...

 

 

"Bakstav" är ett stavfel som kan tolereras tycker jag. Helt enkelt att du har råkat trycka på fel knapp på tangentbordet.

 

Förutom att a sitter längst åt vänster och o ligger lägst åt höger, typ 10 andra bokstaver imellan, så om du inte har 1 meter stora händer så värkar det väldigt konstigt

 

Om du nu ska bråka om stavning så kanske du ska kolla ditt egna inlägg?

 

o=och

bokstaver=bokstäver

imellan=emellan

värkar (har du ont eller)=verkar

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ja men man kan ju stava fel det kan äver hitler göra

 

Där har vi en jävligt efterbliven 98:a.

 

Nej men seriöst,läs igenom inläggen och ta det lugnt när ni skriver.

 

Att använda stor bakstav och kommatecken ska inte vara så svårt, sedan fattar jag inte vad som hindrar en att kolla igenom sitt inlägg...

 

 

"Bakstav" är ett stavfel som kan tolereras tycker jag. Helt enkelt att du har råkat trycka på fel knapp på tangentbordet.

Förutom att a sitter längst åt vänster och o ligger lägst åt höger, typ 10 andra bokstaver imellan, så om du inte har 1 meter stora händer så värkar det väldigt konstigt

 

Om du nu ska bråka om stavning så kanske du ska kolla ditt egna inlägg?

 

o=och

bokstaver=bokstäver

imellan=emellan

värkar (har du ont eller)=verkar

 

Soad_token

 

Du glömde ett stavfel.Det heter längst och inte lägst....

Redigerat av KaramellKing
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

suck, "o" innebär samma sak som "och"-,- och jag håller med, 98or och allt annat skit kan ju faktist försöka stava rätt iaf en gång per år...

 

haha, håller med poison, va f*n har hitler med de här att göra?

Redigerat av Khazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

suck, "o" innebär samma sak som "och"-,- och jag håller med, 98or och allt annat skit kan ju faktist försöka stava rätt iaf en gång per år...

 

haha, håller med poison, va f*n har hitler med de här att göra?

Det är en förkortning som endast bör användas i titlar, och liknande situationer där det är dåligt med plats. Ska man börja klanka ner på folk vad det gäller deras stavning i en tråd som handlar om rättstavning tycker i alla fall jag att man kan kräva lite mer än vad man kan göra i normala fall.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Asså, istället för att rätta varandras inlägg kanske vi borde haka på topic och börja diskutera igen?

Handlar inte detta "topic" om just stavning då?

 

Annars kan vi ju börja med all grammatik?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...