Hoppa till innehåll

Vet Nån Om Man Kan Komma Till Mirage Island På Emerald


Rekommendera inlägg

om ID siffrorna på ens pokemon i partyt matchar något annat nummer (kommer inte ihåg vilket det är)

så kan du simma dit.

 

man kan se det i någon stad (vet inte vad den heter) men man går typ på flyt dynor mellan husen, i ett av husen så är det en snubbe som säger:

"I can't see mirage island today."

 

men om nummerna matchar säger han nåt liknande:

 

" ohh, my! I can see mirage island today!!!

Redigerat av Racoon14
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok tack föresten vet ni hur man kan ta bort gammla ämnen på forumet har nån jag skulle vilja ta bort

vänta! :rambo: FIXA ID NUMRET OCH FLYG TILL PACIFINDLIG TOWN EN GUBBE SOM TITTAR UT GENOM EN FÖNSTER SKA DU PRATA MED SÄGER HAN I CAN t SEE MIRAGE ISLAND FÅR DU TYP VÄNTA SÄGER HAN I CAN SEE MIRAGE ISLAND SKA DU SURFA ÅT HÖGER . DET ÄR VÄLDIGT SVÅRT ATT MISSA DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok tack föresten vet ni hur man kan ta bort gammla ämnen på forumet har nån jag skulle vilja ta bort

vänta! :rambo: FIXA ID NUMRET OCH FLYG TILL PACIFINDLIG TOWN EN GUBBE SOM TITTAR UT GENOM EN FÖNSTER SKA DU PRATA MED SÄGER HAN I CAN t SEE MIRAGE ISLAND FÅR DU TYP VÄNTA SÄGER HAN I CAN SEE MIRAGE ISLAND SKA DU SURFA ÅT HÖGER . DET ÄR VÄLDIGT SVÅRT ATT MISSA DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Han har redan fått svar!!!!!!!!

Kan du inte fatta att du gör fel här på forumet?!?!?!?!?!?!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok tack föresten vet ni hur man kan ta bort gammla ämnen på forumet har nån jag skulle vilja ta bort

vänta! :rambo: FIXA ID NUMRET OCH FLYG TILL PACIFINDLIG TOWN EN GUBBE SOM TITTAR UT GENOM EN FÖNSTER SKA DU PRATA MED SÄGER HAN I CAN t SEE MIRAGE ISLAND FÅR DU TYP VÄNTA SÄGER HAN I CAN SEE MIRAGE ISLAND SKA DU SURFA ÅT HÖGER . DET ÄR VÄLDIGT SVÅRT ATT MISSA DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

¨

 

JAG HAR JU REDAN SKRIVIT DET!!!!!! ÄR DU BLIND ELLER?!?!

 

Ända sen du kom hit till fuska så har du bara skapat onödiga trådar och skrivit konstiga inlägg!

 

snälla sluta, det är så jobbigt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...