Hoppa till innehåll

Snabbaste Sättet Att Lägga Upp Filer På Nätet!


Gäst ADRIAN_93
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ADRIAN_93

Hej jag har en fil på datorn som är 1.4gb stor jag vill lägga ut den på nätet så att jag kan komma åt filen från andra datorer!

Jag vill ha ett snabbt sett jag har testat Diino men där är det bara 40kbps jag vill ha något snabbare alternativ som inte tar hela dan typ 3 timmar skulle vara perfekt eller mindre.

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

Det är väldigt svårt att hitta en plats som är gratis som ger varje medlem 1,5 gb utrymme. köp en extern hårddisk eller ett usb minne.

Det är inte det som är problemet jag har ett minne mp3 på 3gb men när jag sätter in den i xp så kan jag inte klistra in något i den mappen det står bara vill du hämta bilder.

Men i vista då funkar det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Hej jag har en fil på datorn som är 1.4gb stor jag vill lägga ut den på nätet så att jag kan komma åt filen från andra datorer!

Jag vill ha ett snabbt sett jag har testat Diino men där är det bara 40kbps jag vill ha något snabbare alternativ som inte tar hela dan typ 3 timmar skulle vara perfekt eller mindre.

 

Tacksam för svar!

Det är något som kallas typ en box, det kan man få via Bredbandsbolaget. Vet inte om man får det om man har haft bredbandsbolaget ett tag, men om man skaffar nytt så får man en 15gb box på nätet :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

Jag har nu löst problemet jag hämtade drivers för mp3 och installerade dem. Så nu så kunde jag välja om jag ville klistra in eller inte! :D

Tack ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag har en fil på datorn som är 1.4gb stor jag vill lägga ut den på nätet så att jag kan komma åt filen från andra datorer!

Jag vill ha ett snabbt sett jag har testat Diino men där är det bara 40kbps jag vill ha något snabbare alternativ som inte tar hela dan typ 3 timmar skulle vara perfekt eller mindre.

 

Tacksam för svar!

Det är något som kallas typ en box, det kan man få via Bredbandsbolaget. Vet inte om man får det om man har haft bredbandsbolaget ett tag, men om man skaffar nytt så får man en 15gb box på nätet :)

 

För att vara mer exat så får man 10GB om man har skaffat bredband 24 abnomang och det kostar 349 kr i månaden.

Han borde typ skaffa server eller en hådisk som är nätverks ansluten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sedan kan man använda ett program som heter Orb. det funkar så att du har installerat Orb på din dator som står på, och så går man in på Orbs hemsida och loggar in och därifrån får man tillgång till alla filer som du valt att dela ut på din dator.

 

Jag provade det för ett år sen och det funkade jättebra, jag kunde se på mina filmer när jag surfade på mitt Wii :) och det står att man ska kunna kolla på dom med mobilen också.

 

 

Men du ville ju ladda upp en fil, då är det bara att göra det och logga in på en annan dator, eller så använder du USB-minne som du gjort nu :) men om du ska ladda upp mindre filer rekommenderar jag ripway.com, gratis medlemskap ger dig 30mb och det går snabbt att ladda ner/upp filer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...