Gäst wAcko Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 j*vla hemsk låt, och när jag säger hemsk, så menar jag dålig. som många har påpekat. sörj lille föräldrarlöse Mwanajuma, som dog av aids. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Vill bara säga att jag sörjer alla dödas själar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 barnen i afrika... varför alltid barnen i afrika?Om du inte märkt så är det jävligt många barn i afrika som dör dagligen. jag menar att alltid när det händer nått hemskt (till exempel) så säger man typ: "Tänk på barnen i Afrika" det var det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 R.I.P Engla, jag sörjer för dig än idag. Enbart för att du sparkade på den anklagade, och för att det kanske gjorde ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 kass låt tänk så skulle 42-åringen fyllt år dagen han erkände. då skulle hela sverige stått i rubbning och ingen skulle veta vem 43-åringen var. vad är det som cyklar o cyklar men aldrig kommer fram? 10 åriga engla den håller än men vafan j/k hur hemskt som helst men låten var bara skämmig men bra försök >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 kass låt tänk så skulle 42-åringen fyllt år dagen han erkände. då skulle hela sverige stått i rubbning och ingen skulle veta vem 43-åringen var. vad är det som cyklar o cyklar men aldrig kommer fram? 10 åriga engla den håller än men vafan j/k hur hemskt som helst men låten var bara skämmig men bra försök >_< The king is back :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 kass låt tänk så skulle 42-åringen fyllt år dagen han erkände. då skulle hela sverige stått i rubbning och ingen skulle veta vem 43-åringen var. vad är det som cyklar o cyklar men aldrig kommer fram? 10 åriga engla den håller än men vafan j/k hur hemskt som helst men låten var bara skämmig men bra försök >_< me laugh hard me do jes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Engla var en kickboxare, förstår inte varför hon inte slog ner idioten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nerd Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Engla var en kickboxare, förstår inte varför hon inte slog ner idioten.Jag har hört rykten om att hon hade en sticka i foten, så det borde förklara en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Hon knarkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Hon knarkade.Vad f*n snackar du om nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.