Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Döp huvudstaden till typ: Namn Citadel Och kolonierna till: Namn Village Vad är din cords? hur ändrar man kolonierna då? XD x40 y58 sen heter staden visenca. (just nu) Ska du anfalla mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Nej men ville bara veta ;D Du är nära mig för jag e på x40 y38 ;D Har typ anfallit 4 ST på denna ön redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 väntar på att få mer ved så jag kan bygga en hamn! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Ok, Om du någonsin vill byta Kristall mot det du har på din Ö ( Förutom VIN och Kristall ) så säg till ;D BTW, Vet någon hur man skapar en alians? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Btw vilken server kör du på? Vad är kristall? XD (stolt noob på ikariam ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag kör på Alpha. Kristall ( Kristallglas egentligen ) är till för..Hmm..Jag vet faktiskt inte ;D Vad heter ön du bor på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Jag kör på Alpha. Kristall ( Kristallglas egentligen ) är till för..Hmm..Jag vet faktiskt inte ;D Vad heter ön du bor på ? Vi är på olika servrar. Fast jag kan byta för att jag har ju knappt börjat! ^^ Ska byta server nu, ön jag bor på heter umitia Redigerat 11 Maj 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag kör på Alpha. Kristall ( Kristallglas egentligen ) är till för..Hmm..Jag vet faktiskt inte ;D Vad heter ön du bor på ? Kristallglas behöver man för att göra spioner, och för att uppgradera vissa byggnader, t.ex akademin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Så du byter till Beta? Det var ju synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Så du byter till Beta? Det var ju synd.. Nej, FRÅN beta! ^^ bor på x30 y41 Och ön heter Loutuios Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Ok, För du skrev att vi var på lika servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Oj, men o:et på mitt tangent bord funkar knappt så det blev fel... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.