TheGreatest Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 jo det får du. du ser tom när de anfaller :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 (redigerat) Coolt :) Kan ingen attackera mig med en gubbe haha :D eller 2 Edit: Vafan, läste nu att vissa saker tar över 2250 dagar att uppdatera, varför är det så ? Redigerat 13 Maj 2008 av Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Behöver Svavel och Marmor lol, hur ökar man den produktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 I början får det bli via handel med andra. Sen när du forskat tillräckligt bygger du ett palats och grundar en koloni på en ö där det finns svavel eller marmor eller vad du nu än behöver ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jag började, men gav upp efter att tag. Inget som höll fast mig ;-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Coolt :) Kan ingen attackera mig med en gubbe haha :D eller 2 Edit: Vafan, läste nu att vissa saker tar över 2250 dagar att uppdatera, varför är det så ? Men din stad växer och du får mer invånare som kan arbeta så det tar kortare tid.Inom några år tar det väl bara ett par timmar att bygga det där som tog 2250 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Behöver Svavel och Marmor lol, hur ökar man den produktionen?Varje ö har en speciel källa, vissa har druvor andra har marmor, andra har kristall osv, gå till en ö där dem har det och köp av någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Hur kommer det sig att underhållet för min huvudstad och mina klomier helt plötsligt är extremt högt? Jag går minus nu. Det gjorde jag inte igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Hur kommer det sig att underhållet för min huvudstad och mina klomier helt plötsligt är extremt högt? Jag går minus nu. Det gjorde jag inte igår. Du kanske har anställt fler kirgare?..fler som jobbar att få tag på trä å lyxresuser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Hur kommer det sig att underhållet för min huvudstad och mina klomier helt plötsligt är extremt högt? Jag går minus nu. Det gjorde jag inte igår. Du kanske har anställt fler kirgare?..fler som jobbar att få tag på trä å lyxresuser? Just det ja :P jag fixade ju ganska många fler soldater innan jag loggade ut ^^ tänkte inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 hur joinar man en allians? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Steg 1: Forska om forskningen "Främmande Kulturer" som finns under "Sjöfart". Steg 2: Bygg en "Ambassad". Steg 3: Tryck på knappen "Sök efter allians" längst ner. Steg 4: Skriv in namnet på alliansen du vill gå med i. Steg 5: Tryck på bilden med 2 händer som håller i varandra, som är längst till höger. Steg 6: Skriv in ditt meddelande om varför du vill gå med i alliansen. (Frivilligt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.