elin1101 Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Håller inte med dig HoppeGossse! Aja nu ligger man stabilt i topp-50 Hutr kan du ligga så högt?, vad satsar man på i början?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 han började antagligen lite för dig kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Asså det här är bättre en Travian för på travian så restartar dom bara servrarna hela tiden orka spela då, lagom när man börjar bli bra så börjar dom bara om, har frågat på ikariam å dom säger att det spelet är mer som ett evighetsspel, det är mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 alltså de som börjar först kommer äga servern för evigt? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karo145 Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 :thanks: nu har jag hittt bra som jag kan spel utan att trötna tackk vad hetter du jag hetter zhera :) börja 20 april .. kan det bli krig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Jag var väl en av dom första som började , höll 1:a platsen tills ajg skulel sova och ja ni vet hur det är med no-lifers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Jag var väl en av dom första som började , höll 1:a platsen tills ajg skulel sova och ja ni vet hur det är med no-lifers. Japp...mkt jobbigt..de som sitter JÄMT å vaktar...igentligen är de omöjligt att vara bland de bästa.. tyvärr :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Inte om man är pensionär, fast tror ingen är det som spelar lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Inte om man är pensionär, fast tror ingen är det som spelar lol. hahah nää:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Inte om man är pensionär, fast tror ingen är det som spelar lol. hahah nää:P Önskar ajg var det för nu åkte 900 trä bort + 200 marmor av en raid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Jag heter Bakar, jag kör i en värld som heter Alpha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Jag heter Bakar, jag kör i en värld som heter Alpha :D Vi har ingen beta än men vi är nog nära en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.