KaramellKing Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Någon som säljer vin? 21:57 och heter kungahuset. btw...hur säljer man saker för pengar och vad heter du på ikariam InFlames? 1) Jag heter Gabben.2) Jag kan sälja vin till dig. 3) Du gör det via handelsstationen. men alltså till någon som är långt ifrån någon? btw menar ni användarnamnet eller stadsnamnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Någon som säljer vin? 21:57 och heter kungahuset. btw...hur säljer man saker för pengar och vad heter du på ikariam InFlames? 1) Jag heter Gabben. 2) Jag kan sälja vin till dig. 3) Du gör det via handelsstationen. men alltså till någon som är långt ifrån någon? btw menar ni användarnamnet eller stadsnamnet? Uppgradera din handelstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Simple. Och ja, att uppgradera Rådhuset är ganska smart. I början iaf. Sen borde du skaffa fler byggnader och sånt när du fått stabilt med resursinkomst och så. Har alla byggnader fast på lvl 1 (alt. lvl 2) Rådhuset på typ lvl 5-6... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Någon som säljer vin? 21:57 och heter kungahuset. btw...hur säljer man saker för pengar och vad heter du på ikariam InFlames? 1) Jag heter Gabben. 2) Jag kan sälja vin till dig. 3) Du gör det via handelsstationen. men alltså till någon som är långt ifrån någon? btw menar ni användarnamnet eller stadsnamnet? Mitt användarnamn är Gabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Varför är det så måna som heter Sparta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Simple. Och ja, att uppgradera Rådhuset är ganska smart. I början iaf. Sen borde du skaffa fler byggnader och sånt när du fått stabilt med resursinkomst och så. Har alla byggnader fast på lvl 1 (alt. lvl 2) Rådhuset på typ lvl 5-6... Ok, men det uppgradera rådhuset mer så blir'e tummen upp ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Varför är det så måna som heter Sparta?För att dom är knäppa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 (redigerat) Är det någon som bor i närheten av 78:65 är det någon som säljer svavel jag behöver ca 1000-4000 mot kristall Redigerat 27 Maj 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag bort typ runt 80, tror du vi kan nå varran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Någon som vill byta 500 marmor mot mitt svavel eller vin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Jag bheöver 30.000 marmor erbjuder 30.000 trä- kanske lite till! nån so mvill byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Jag bheöver 30.000 marmor erbjuder 30.000 trä- kanske lite till! nån so mvill byta? Marmor är dubbelt så mycket värt än trä. Så isåfall får du erbjuda 60.000 trä, eller 30.000 av någon annan råvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.