Hoppa till innehåll

Testa Din Smarthet!


KaramellKing

Rekommendera inlägg

Testa din smarhet här: http://www.levelgame.net/

 

Ganska många banor där din smarthet testas.Kommentera gärna.

 

 

 

 

 

 

 

OBS:Ingen screamer som någon annan hade.

 

 

La till en walkthrough om man behöver hjälp: http://theflashgames.blogspot.com/2008/03/...hrough-and.html

Bläddra ner och välj vilken lvl du ska ha hjälp med så ser du instruktionerna.

Redigerat av tuff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst TheWho

Haha, ja det där skiten klarade jag efter 3 veckor. ._.

 

Poison:

Tryck på cirkeln (inte så att du utlöser knappen eller vad jag ska säga O_o), medans du ser den gula cirkeln så ta en screenshot och klistra in i Paint och ändra cirkelns bakgrundsfärg så ser du en ledtråd. Dessvärre är inte det sanna lösenordet, för att skriva in lösenordet, klicka på cirkeln och skriv in lösenordet.

 

WARNING WARNING PASSWORD!!!:

---

 

Lösenord: bUtToNs

'

Hoppas du förstod, om du inte har märkt det ännu så är jag också dålig på att förklara saker. ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Haha, ja det där skiten klarade jag efter 3 veckor. ._.

 

Poison:

Tryck på cirkeln (inte så att du utlöser knappen eller vad jag ska säga O_o), medans du ser den gula cirkeln så ta en screenshot och klistra in i Paint och ändra cirkelns bakgrundsfärg så ser du en ledtråd. Dessvärre är inte det sanna lösenordet, för att skriva in lösenordet, klicka på cirkeln och skriv in lösenordet.

 

WARNING WARNING PASSWORD!!!:

---

 

Lösenord: bUtToNs

Tack som f*n, idiot som jag är så kom jag förståss inte att tänka på att man måste tryckt på den >_<

 

Kommer dock inte förbi 156(real), dock inte så konstigt, är rätt så trött nu. :P

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...