Salzalada Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 (redigerat) Hej! Jag har inte gjort mitt Epic Mount Quest än, så jag tänkte att det skulle vara dags nu. Men jag behöver några level 70s för att fixa det, är skitsvårt att hitta en group till Dire Maul ju. :( Någon som vill ställa upp med en rimligt pris? Vore bra om någon var en Rogue med 300 lockpicking, så behöver man ingen key för att komma in. Ni kan läsa -->HÄR<-- om questet och vad som ska göras. Några som har tid kanske på söndag? (Jag är Alliance på servern Shattered Hand...) Redigerat 17 April 2008 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Fuska.se är inte världens bästa ställe att posta på, testa fragbite llr wow forumet. Guilden brukar väl oftast hjälpa dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Fuska.se är inte världens bästa ställe att posta på, testa fragbite llr wow forumet. Guilden brukar väl oftast hjälpa dig? Kan ju alltid prova. :) Min guild är en chattguild, alla är typ 40-50. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Jag gjorde /who på ett antal personer och betalade dem typ 10g styck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 För att komma genom dörren behöver du ingen rogue. stå utanför och ta självmord med hellfire, sen ressa på andra sidan. I instancen är det ingen dörr att öppna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Jo, det är en till dörr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Fuska.se är inte världens bästa ställe att posta på, testa fragbite llr wow forumet. Guilden brukar väl oftast hjälpa dig?Helt sant, men många svenskar spelar ju på just den servern så det är väl lika bra att försöka här också. :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Jag drog upp en tråd på blizzards forum, en person svarade. Fast den personen fixade ett helt party, helt gratis. :D Ibland har man flyt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Jag drog upp en tråd på blizzards forum, en person svarade. Fast den personen fixade ett helt party, helt gratis. :D Ibland har man flyt. :P gz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 tur unge ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag vill ha samma tur när det gäller i BT. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag hade sån j*vla tur med skit questen =D (ja dreadsteed questen är den värsta som finns >.<) min kompis /w mig o sa att en lock i hans guild skulle göra DM stället (som jag oxo var på) och han hade full pt med 4 70's =D (tank, healer o hela skiten) och jag kom med =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg