Angelo Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Hej när jag startar Half Life 2 så går det som vanligt sen så tar jag new game och när den typ har laddat halva så stängs det ner och det strå "Engine Error" på ett fönster som kommer upp och i det står det "Internal drive error in IDirect3DDevice9::Present()" och man kan bara klicka ok nån som vet va jag ska göra ? jag tror det är nåt med grafik kortet så jag ska kanske uppgradera drivrutinerna eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Hej när jag startar Half Life 2 så går det som vanligt sen så tar jag new game och när den typ har laddat halva så stängs det ner och det strå "Engine Error" på ett fönster som kommer upp och i det står det "Internal drive error in IDirect3DDevice9::Present()" och man kan bara klicka ok nån som vet va jag ska göra ? jag tror det är nåt med grafik kortet så jag ska kanske uppgradera drivrutinerna eller nåt? MM, desta att uppdatera dina drivrutiner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 18 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Hej när jag startar Half Life 2 så går det som vanligt sen så tar jag new game och när den typ har laddat halva så stängs det ner och det strå "Engine Error" på ett fönster som kommer upp och i det står det "Internal drive error in IDirect3DDevice9::Present()" och man kan bara klicka ok nån som vet va jag ska göra ? jag tror det är nåt med grafik kortet så jag ska kanske uppgradera drivrutinerna eller nåt? MM, desta att uppdatera dina drivrutiner. Okej men vart hitar jag uppdateringar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 på tillverkarens hemsida, skriv vad du har för kort så blir det lättare att hjälp dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 18 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Men jag vet inte riktigt va jag har för kort hur kollar man det? Jag ska till pappa nu så kommer antagligen inte svara förn söndag kväl eller måndag men ni kan ju skriva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Här är en bra sida att följa, som sagt pröva först med att uppdatera dina grafikdrivrutiner. https://support.steampowered.com/kb_article...=5204-UOSN-9830 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Tack så jätte mycket alla nu jag har fått det att funka nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Tryck på egenskaper och tryck inställningar sen ser du vad ditt grafik kort heter sen gå in på google och sök efter drivuritiner till grafik kortet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg