Hoppa till innehåll

Hjälp Med Half Life 2

Angelo

Rekommendera inlägg

Hej när jag startar Half Life 2 så går det som vanligt sen så tar jag new game och när den typ har laddat halva så stängs det ner och det strå "Engine Error" på ett fönster som kommer upp och i det står det

"Internal drive error in IDirect3DDevice9::Present()" och man kan bara klicka ok

nån som vet va jag ska göra ?

jag tror det är nåt med grafik kortet så jag ska kanske uppgradera drivrutinerna eller nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej när jag startar Half Life 2 så går det som vanligt sen så tar jag new game och när den typ har laddat halva så stängs det ner och det strå "Engine Error" på ett fönster som kommer upp och i det står det

"Internal drive error in IDirect3DDevice9::Present()" och man kan bara klicka ok

jag tror det är nåt med grafik kortet så jag ska kanske uppgradera drivrutinerna eller nåt?

MM, desta att uppdatera dina drivrutiner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MM, desta att uppdatera dina drivrutiner.

Okej men vart hitar jag uppdateringar då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...