ThaNooB Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Vilket är bäst Firefox eller det gamla vanliga Internet Explorer? Vilka fördelar finns det och vilka är nackdelarna med dem olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 (redigerat) Eldräven är grejen. Säkrare, snabbare och snyggare. Redigerat 18 April 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Asså, jag tror ju själv att de flesta som spela t.ex. cs 1.6 har Mozilla Firefox. För det är vad jag har sett, men skulle vilja veta vad skillnaden är. Förresten, kan man ha båda? Både Firefox och Internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Asså, jag tror ju själv att de flesta som spela t.ex. cs 1.6 har Mozilla Firefox. För det är vad jag har sett, men skulle vilja veta vad skillnaden är. Förresten, kan man ha båda? Både Firefox och Internet? Du har alltid internet med Firefox :rolleyes: Bortsett från sarkasmen, ja, du kan ha IE och FF samtidigt. Själv föredrar jag opera, då det finns live-edit av sidor om man vill bypassa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Ja lör med både IE och FF . Fastja märker inte så stor skilnad. Är bara lite ovan med FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Var får man tag på FF? Jag sökte på Firefox på google och hittade en sida som man kunde gå till getfirefox.se. Men det funkade inte, asså getfirefox.se hittades inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 hade ff bara hela tiden innan. men sen jag uppdaterade min dator kör jag bara med explorer 7.0 eller vad det e.. den med flikar iaf.. det var mest dem jag använde mig utav på ff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Kör med både Firefox och IE. Gillar IE en aning mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Var får man tag på FF? Jag sökte på Firefox på google och hittade en sida som man kunde gå till getfirefox.se. Men det funkade inte, asså getfirefox.se hittades inte. testat mozilla.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 detta påminner om något...ah just det :) http://www.fuska.se/forum/Internet-t103201.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Inget är bättre än det andra,det är en smaksak.Dock är Firefox säkrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Asså jag gick in på forumet om PS3. Gick in på det ämnet om det nya Playstation Store. Trycker på den upplagda bildfilen och då sparas bilden. Hur tar man bort så att den inte sparar bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.