Gäst GunsNroses Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 (redigerat) hur kan ett sånt pogram vara så kast?! jag fixa i hop en film förut, och hadde massa klipp som jag hade imopterat. sen blev det för mkt för pogramet och stängdes av så fel medelandet kom upp. gjorde så 11 ggr innan jag blev klar! så besviken. finns det ngt annat pogram man kan ladda ner gratis? här är filmen. blev inte så bra som hade tänkt sig för att det krångal så mkt :( jag skippade massa sener och klipp. så det blev lite ryckigt....så denna får bara bli ett test! vill ha ett bättre in spelnings pogram och ett bättre pogram som man hanterar fimen med. ge gärna tips på sådana pogram. Redigerat 18 April 2008 av GunsNroses Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 säg en bra video capture! snälla, hälst en som är gratis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 xfires är bra men om du har en sämre dator lär de bli laggigt och filerna blir stora som hus om du spelar in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 um..fraps? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 §3.1 - låser. Skriv tydligare rubrik nästa gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg