Hoppa till innehåll

Gta Iv


GangsterTwist

Rekommendera inlägg

Vill diskutera det exclusiva informationen/bilderna som släpptes 11 april av Rockstar.

LÄNK: http://www.rockstargames.com/IV/#?page=multiplayer

 

Vad tycker ni om det hittils ?

Tror ni att man kommmer få modefiera sin egen online karaktär? (Vilket vore awsome)

Favorit "hittils" spel läge? (Min ser ut att bli GTA Race och Team Deathmatch)

Vad anser ni om rubriken Cooperative ?

Vad hoppas ni mest på, och undrar ni mest på om GTA IV?

 

PS: Lite få fråger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra onlinespel men kommer nog inte spela det så mycket.

Man komemr få göra sin egen karaktär på multiplayer spelet och man får pengar för varje gång man dödar nån och för dom pengarna kan man köpa accesoarer till sin karaktär.

Min favorit läge är nog Freeroam eller vad det nu heter då man kan åka runt i hela liberty city fritt och göra vad man vill med sina kompisar.

Det jag hoppas mest påi Gta iv är att det är perfekta skador på fordon som är som i verkligheten och att det är mycket blodigt och våldsamt tex skotthål på människor osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är Launch Center vars release är 22 april ?

Jag vet vad de står för och allt. Men alltså, vissar dom Gameplay då ?

Rockstar sa att dom ska släppa allt man vill/behöver veta inom 1 vecka vid releasen enligt personer.

Är detta det ?

 

PS: Svara gärna på dom andra frågerna och undringarna jag ställde innan också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag var och testade GTA IV häromdagen i EB Games, Läckert asså! :lol: . Jag tror inte man kan bygga upp sin karaktär på något sätt. Jag tror att man får en slumpmässig karaktär när man kommer in i multiplayer. Vet ej så nogrant

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var och testade GTA IV häromdagen i EB Games, Läckert asså! :lol: . Jag tror inte man kan bygga upp sin karaktär på något sätt. Jag tror att man får en slumpmässig karaktär när man kommer in i multiplayer. Vet ej så nogrant

Man kan göra egna gubbar på Multiplayer. MEN! Det finns bara 4 olika huvud, 4 olika kläder mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...