WASD Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 jag har börjat på en ny hunter som är i level 8 nu och om jag inte förstått helt fel så använder pet Focus när dom ska göra sina attacker, hur snabbt går focusen upp? är det typ som rogues energy? det fanns också en tallent har jag för mig som gör att det går upp 100% snabbare, det är väl riktigt bra? jag har kollat igenom en annan nybörjar huntertråd och bestämt mig för vilken spec jag ska ha, men jag vet inte vilket pet jag ska ha än, jag är Tauren Hunter. ni får gärna komma med andra tips om ni har det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Cat/Boar dom två är väldigt bra tycker jag och många andra fånga nån av dom, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 björn för faen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Cat är coolast och bäst dps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 jag har en katt nu och en swoop från mulgore (fågel) men jag ska nog köra med katten, var för jag en björn och varför är den bättre än katten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Asså Björn har mer liv och armor fast katt sakar mkt mera och snabbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Cat har hög dps, medans björnen mer är en tank. PvP - Cat PvE - Bear brukar ja köra iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Cat har hög dps, medans björnen mer är en tank. PvP - Cat PvE - Bear brukar ja köra iaf.. Word Ingen har ju sagt vad du ska specca.... Beastmastery ska du specca i levling, Då får pettet mycket bättre grejer m.m Sen när du bli runt 50+ speccar du om till Marksmanship. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Katt funkar perfekt i både PvP och PvE, ha BM till 60 sen speccar du om till MS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg