Gäst Logfan Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Rubriken borde vara "Jag har kommit för att fucka era liv" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Rubriken borde vara "Jag har kommit för att fucka era liv" Epic fail humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Rubriken borde vara "Jag har kommit för att fucka era liv" Epic fail humor. Word säger allt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Skriver som om Christer Sjögren vore Jesus. Vad i h*lvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 När jag lyssnar på dansband, lyssnar jag för att posera för mina kompisar, era föräldrar samt lägga pucken i rätt hörn. Visst, dansband suger, Christer är kass, om jag får uttrycka det själv. Men vem ha sagt att ni ens måste lyssna på skiten? Apropå suger.. Personen på Dirtmans avatar är en s.k "one of a kind", och ja, hon suger rejält. Nämnde aldrig att personen var kass. ..och trådskaparen kommer med sina egna billiga tricks, enbart för att få se vem som kunde slänga mest skit av alla dansbandshatare. Hooray hooray, you and your sexy mother won first price in most stupid authors competition. Cheers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) Jag tycker Rap och R'n'B bäst hip hop är lite bra, iallfall vissa låtar, hatar Rock, Hårdrock och Punk rock. Jag vet inte ens vem Sjögren är. Redigerat 27 April 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Äkta musik är gunsNroses. Ner med christer sjögren. Ner med honom! eller inte.. äkta musik är In Flames<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Word Mighty, word :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 METAL <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 LOL!!! Christer is the shit...NOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Rubriken borde vara "Jag har kommit för att fucka era liv" Epic fail humor. Kunde inte sagt det bättre själv. Eller jo, "epic phail humor" kunde jag ju ha skrivit förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 När jag lyssnar på dansband, lyssnar jag för att posera för mina kompisar, era föräldrar samt lägga pucken i rätt hörn. Visst, dansband suger, Christer är kass, om jag får uttrycka det själv. Men vem ha sagt att ni ens måste lyssna på skiten? Apropå suger.. Personen på Dirtmans avatar är en s.k "one of a kind", och ja, hon suger rejält. Nämnde aldrig att personen var kass. ..och trådskaparen kommer med sina egna billiga tricks, enbart för att få se vem som kunde slänga mest skit av alla dansbandshatare. Hooray hooray, you and your sexy mother won first price in most stupid authors competition. Cheers.. Vad snackar du om, då!? OK, hon kanske suger rejält, men vill du nåt mer så finns jag här!Ja, jo alltså, dansband och rap, hip/hop... Ähhh, allt utom hårdrock är bajs. Men det var en jäkligt skojj tråd! Christerdomen ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.