Pedemaster Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Vilket the sims 2 spel är den roligaste och den bästa? Jag blir väldigt glad om ni svarar tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Jag undrar också det, då jag bara har djurlivsexpansionen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 ok men ja vill ha svar på vilket som är den bästa tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Köp Året runt det är kul! Jag har tre riktiga expansioner; Året runt, Djurliv och Jorden runt! Jorden runt är också jätte kul! Prylpaket: Köp Glitter och Glamour! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 jag är sugen på typ arbetsliv, är det kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 22 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 vet inte. Men skriv på bara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst husby Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 jag har alla expansioner och jag tycker nog university eller året runt är roligast. spelar castaway just nu och det är skitkul! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 ja just det! dee kanske man skulle köpa :) vad skulle du säga var bäst? en expansion eller castaway? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 det finns så många olika sims spel och alla tycker olika. Men skriv gärna den allra bästa som ni tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 det finns så många olika sims spel och alla tycker olika. Men skriv gärna den allra bästa som ni tycker. ja vi förstår det. försöker bara driva en konversation och se vad just den personen tycker. självklart tycker någon annan olika.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderlecht91 Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jag har inte spelat Sims 2 på ett par år, men minns att jag gillade studentliv. Varför? Jo, för att simmarna med högsta betyg kunde hamna riktigt högt i karriären direkt som vuxen, och någon slags bio/kemiläkare fanns där lönen var riktigt hög. Minns även att Nattliv var kul att äga en egen bil. Arbetsliv däremot tycker jag var riktigt tråkigt. De andra Sims-spelen har jag inte spelat. Köpte något julpaket för ett par år sedan, hittade inte något i det prylpaketet förutom tomtekläder och skägg. Hur är det på Årstiderexpansionen, kan man flytta till ett årstidskvarter då som t.ex. soligt/tropiskt och snö/igloo, eller byts årstiderna automatiskt i samtliga städer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 är det inte att det byts hela tiden? eler när man vill? ja då kansek studentliv ska införskaffas om man ska köpa en expansion. men först blir det castaway ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg