CrazyBarrie Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 min kompis har ett på handen han högg sig själv i tummen med en yxa när han var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 min kompis har ett på handen han högg sig själv i tummen med en yxa när han var litenAJ det måste gjort ont. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 min kompis har ett på handen han högg sig själv i tummen med en yxa när han var litenAj. ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 En gång när jag brände mig i en stekhet ugn på handleden och när jag fick en cigarett intryckt på min andra handled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Ett under läppen som jag fick när jag var liten och baila in i en husvägg... Ett i bak skallen när jag blev puttad in i en järn kant, också när jag var liten... Sen kan vi ta dem små ;) Ett vid pekfingret när jag skärde mig med en osthyvel. Ett mitt på höger handen... kommer inte ihåg hur det gick till XD... Ett vid tummen... kommer inte ihåg heller... Några vid knäna... osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 (redigerat) -.- Redigerat 1 December 2010 av DAMPAINTEH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganer95 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 (redigerat) Edit: Oj, det blev visst dubbelinlägg. Tihihihi! :D Redigerat 22 April 2008 av Gaymer95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Har stora ärr på båda knäna efter mopedkrock sen 5-6 små ärr på benen, 2 riktigt stora ärr på ryggen det ena är väl som en bandyboll, fick dom när jag ramla med cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Edit: Oj, det blev visst dubbelinlägg. Tihihihi! :D snälla sluta följ äfter mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Edit: Oj, det blev visst dubbelinlägg. Tihihihi! :D snälla sluta följ äfter mig! löl? 25 min efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganer95 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 (redigerat) ja gillar skrubba min fot! tihihihihi! :D Redigerat 22 April 2008 av Gaymer95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 sluta! :cry: detta är inte spam jag menar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.