Gäst 0012 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 kan man göra andra i nåra användargruppen gruppmoderator som förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Håller med.. Vore skoj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Förrut kunde en gruppledare göra så andra kunde vara gruppmoderatorer, men dessa gruppmoderatorer och gruppledare kunde endast lägga till och tabort medlemmar till gruppen. Nu så finns endast en gruppledare och endast denna person kan lägga till eller tabort medlemmar från sin grupp. Denna gruppledare kan även vara moderator i sitt forum och låsa/tabort/ändra ämnen. Så det är rätt stor skillnad mot hur det var förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ok men tack för svaret i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 hur blir man medlem i en grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 PM:ar ägeren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Jag kan inte pm:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Ööhhmm kan du inte skicka medelande Thunder?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Jag kan inte pm:a Vet du inte hur man skickar ett meddelande till Piccolo eller Tobbis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag kan inte pm:a du går in på deras profil och går ner lite och trycker på privat meddelande! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.