Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hejsa.. jag har ett ganska jobbigt problem. Jag gar blivit listener i darkbrotherhood (högsta ranken) och nu så hatar alla invånare i alla städer mej så jag kan inte prata med dom.. ganska jobbigt specielt när jag ska sälja saker.. finns det någonting att göra?? typ hoppa ur darkbrotherhood??

HJÄLP!

Skrivet

Hejsa.. jag har ett ganska jobbigt problem. Jag gar blivit listener i darkbrotherhood (högsta ranken) och nu så hatar alla invånare i alla städer mej så jag kan inte prata med dom.. ganska jobbigt specielt när jag ska sälja saker.. finns det någonting att göra?? typ hoppa ur darkbrotherhood??

HJÄLP!

Sluta göra thieves guild och dark brotherhood uppdragen ett tag och gör alla andra uppdrga så din fame mätare stiger.

Skrivet

fame mätare?? tack :D

Om du kollar på dina stats så har du två mätare där. En fame och en infamy. Ju högre fame mätaren är över infame desto mer gillar folk dig.

Skrivet

jo jag är vampyr... de kanske är de :D ska kolla nu.. tack för allt! :thanks:

nu kan jag snacka med folk igen :D (felet var att ja inte druckit blod)

nu har jag en annan fråga.. går de att göra så att man inte är en vampyr länger?? i sådana fall hur?

Skrivet

A det går att bli av med vampyrismen. Du ska gå till kungen i skingrad och snacka med honom också säger han att du ska söka upp en häxa som bor i Draklowe. Sen ska du hämta en massa grejer till henne. Sen e det klart :D

• 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...