Hoppa till innehåll

Ska Köpa Moppe !


newmountain
 Dela

Rekommendera inlägg

Du kan få köpa min Zundapp CS50 för 10000 (a)

Ja ja ja ja!!!!! Räcker det med en 500 lapp?

 

Nej men ärligt talat, ni vet väl att Vespa är ett märke va? Det heter scooter!! Lär er! Det är som om jag skulle säga Honda till en Suzuki!

Sen måste man ju ha växlar ju. En Monarped borde göra susen. Eller en Suzuki K50- 80.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november.

Word :D kör runt på en ciao som går jävligt fint.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november.

Word :D kör runt på en ciao som går jävligt fint.

 

 

Som är en vespa (Y)

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst robloxSpelare

Tjaaa :D jag ska nu alltså köpa en moped , vespa ! har ni nått förslag på nån bra & snygg som inte kostar över 10000 kr ? vet lågt pris , men jag måste paya en del själv ;) såå , förslag ?! :D

kul för dig . kommer i håg när en av mina systrar hade en moppe (har 3) det var minen man aldrig glömmer

jag fick åka på den.

Redigerat av robloxSpelare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november.

Word :D kör runt på en ciao som går jävligt fint.

 

 

Som är en vespa (Y)

 

Antog att han menade "vespor" som i scootrar, typ aldrig sett nån annan här som kör en riktig vespa. o.o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november.

Word :D kör runt på en ciao som går jävligt fint.

 

 

Som är en vespa (Y)

 

Antog att han menade "vespor" som i scootrar, typ aldrig sett nån annan här som kör en riktig vespa. o.o

 

 

Har oxå en Ciao ;D

Dock e de nått fel på den, som jag inte orkar fixa :P

 

 

http://www.blocket.se/vi/16402944.htm?ca=11_s

 

Runner e en helt okej moppa om du ska ha Scooter! (Y)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...