Skurken Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Du kan få köpa min Zundapp CS50 för 10000 (a)Ja ja ja ja!!!!! Räcker det med en 500 lapp? Nej men ärligt talat, ni vet väl att Vespa är ett märke va? Det heter scooter!! Lär er! Det är som om jag skulle säga Honda till en Suzuki! Sen måste man ju ha växlar ju. En Monarped borde göra susen. Eller en Suzuki K50- 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Honda MT50 eller en Yamaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 :'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november.Word :D kör runt på en ciao som går jävligt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Ska du satsa på något hårt så är det Peugot Speedfight 2 som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 när jag ska det blir det nog att jag kör våran DBS Safir eller så köper jag en annan äldre moppe. DBS = Döden bakom styret ;) Köp en crossmoppe från början på nittitalet och trimma upp den lite. Typ MT5 eller DT50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 begegnad suzuki pv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 :'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november.Word :D kör runt på en ciao som går jävligt fint. Som är en vespa (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) Aprilia eller Derbi. Kan inte ett skit om moppar men kompisar rekommenderar de. (; Redigerat 15 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) Tjaaa :D jag ska nu alltså köpa en moped , vespa ! har ni nått förslag på nån bra & snygg som inte kostar över 10000 kr ? vet lågt pris , men jag måste paya en del själv ;) såå , förslag ?! :D kul för dig . kommer i håg när en av mina systrar hade en moppe (har 3) det var minen man aldrig glömmer jag fick åka på den. Redigerat 15 Maj 2008 av robloxSpelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 :'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november. Word :D kör runt på en ciao som går jävligt fint. Som är en vespa (Y) Antog att han menade "vespor" som i scootrar, typ aldrig sett nån annan här som kör en riktig vespa. o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Homozaki SuperSug 2000 Rekommenderas starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 :'( vad händer med dagens ungdom. Varför ska alla ha vespor det är bara skit. Det ska vara veteranare som zundapp, compact, mustang. Har själv en compact som startade efter första kicken och har inte vart körd sen i november. Word :D kör runt på en ciao som går jävligt fint. Som är en vespa (Y) Antog att han menade "vespor" som i scootrar, typ aldrig sett nån annan här som kör en riktig vespa. o.o Har oxå en Ciao ;D Dock e de nått fel på den, som jag inte orkar fixa :P http://www.blocket.se/vi/16402944.htm?ca=11_s Runner e en helt okej moppa om du ska ha Scooter! (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.