x3n0n Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 hej jag söker admins till min Deathmatch server på 1.6 den har amxx installerat och admin mod skriiv skriiv skriiv i forumet OBS skriv gärna om ni har förslag till server om ni vill bli admin som tex plugins och modds kasnke ändrar mod till servern beror på vad dom flesta tycker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag vil bli admin en bra mod är frozen nova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 hej jag söker admins till min Deathmatch server på 1.6 den har amxx installerat och admin mod skriiv skriiv skriiv i forumet OBS skriv gärna om ni har förslag till server om ni vill bli admin som tex plugins och modds kasnke ändrar mod till servern beror på vad dom flesta tycker Jag vet nästan allt om att vara admin så varför inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 hej jag söker admins till min Deathmatch server på 1.6 den har amxx installerat och admin mod skriiv skriiv skriiv i forumet OBS skriv gärna om ni har förslag till server om ni vill bli admin som tex plugins och modds kasnke ändrar mod till servern beror på vad dom flesta tycker Jag vet nästan allt om att vara admin så varför inte ;P Vadå nästan allt ? Man behöver bara kunna, kicka,banna slap och slay ;) I allafall, så kan jag försöka vara admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3n0n Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 adda mig på msn om ni vill bli admin jag heter [email protected] eller PMA mig sen undrar ja bara var man kan ladda ner frozen nova och vad de e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) Jag pmar dig sen om vad frozen nova är. :P fett kul och amx dice dealer Men det kanske inte passar i en dm server :P DÅ menar jag ( Amx dice dealer ) Redigerat 25 April 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cir0w Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 beror på hur mnga besökare harru per dygn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag vill bli admin men jag vill inte adda nån på msn som jag inte vet vem det är , Men vi kan ju försöka göra nåt annat t.ex. som att du ger ipen sen går jag in och säger att det är Ceto från fuska.se då vet du ju. :P Men vill helst inte adda nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Jag kan bli en admin. Spelar 1,6 ganska mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg