Hoppa till innehåll

Update/installer Error

ELF

Rekommendera inlägg

Jag har laddat ner en patch for Wow och startart installern.

Efter att ha väntat i ca 5 min på att installern ska visa sig så visas ett meddelande där det står:

Sorry, the installer was unable to start up. You may be out of hard drive space.

Ledigt utrymme på mina HDD; (C:) 250GB, (D:) 247GB.

Är WoW inkompatibelt med XP 64-bit?

Eller finns det något annat svar på problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har laddat ner en patch for Wow och startart installern.

Efter att ha väntat i ca 5 min på att installern ska visa sig så visas ett meddelande där det står:

Sorry, the installer was unable to start up. You may be out of hard drive space.

Ledigt utrymme på mina HDD; (C:) 250GB, (D:) 247GB.

Är WoW inkompatibelt med XP 64-bit?

Eller finns det något annat svar på problemet?

Tryck på repair om du itne har testat de ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nah, to risky...

Jag läste på WoW-europe forumet.

Det var många som hade samma problem. Det var på både Windows XP och Vista användare.

Det fanns inte heller något konkret svar på vad som var problemet. Det fanns lite småsaker som kunde hjälpa, men inget funkade för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nah, to risky...

Jag läste på WoW-europe forumet.

Det var många som hade samma problem. Det var på både Windows XP och Vista användare.

Det fanns inte heller något konkret svar på vad som var problemet. Det fanns lite småsaker som kunde hjälpa, men inget funkade för mig.

Hur kan det va riskfullt att skicka ett mail till support? Redigerat av CrossFall
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skitvatten

Jag hade samma problem när ja fick min w32/rbot trojan (som cpade typ alla .exe filer...)

och den gjorde alla wow updater saker (och installationer -_- )..cpade... så jag fick ladda ner wow igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...