ELF Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag har laddat ner en patch for Wow och startart installern. Efter att ha väntat i ca 5 min på att installern ska visa sig så visas ett meddelande där det står: Sorry, the installer was unable to start up. You may be out of hard drive space. Ledigt utrymme på mina HDD; (C:) 250GB, (D:) 247GB. Är WoW inkompatibelt med XP 64-bit? Eller finns det något annat svar på problemet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag har laddat ner en patch for Wow och startart installern. Efter att ha väntat i ca 5 min på att installern ska visa sig så visas ett meddelande där det står: Sorry, the installer was unable to start up. You may be out of hard drive space. Ledigt utrymme på mina HDD; (C:) 250GB, (D:) 247GB. Är WoW inkompatibelt med XP 64-bit? Eller finns det något annat svar på problemet? Tryck på repair om du itne har testat de ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag kan inte ens se updatern. Jag startar patchen och efter 5 min så kommer endast felmeddelandet upp. Inget annat syns varken innan eller efter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag kan inte ens se updatern. Jag startar patchen och efter 5 min så kommer endast felmeddelandet upp. Inget annat syns varken innan eller efter. Skriv ett mail till Blizzard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 nah, to risky... Jag läste på WoW-europe forumet. Det var många som hade samma problem. Det var på både Windows XP och Vista användare. Det fanns inte heller något konkret svar på vad som var problemet. Det fanns lite småsaker som kunde hjälpa, men inget funkade för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 (redigerat) nah, to risky... Jag läste på WoW-europe forumet. Det var många som hade samma problem. Det var på både Windows XP och Vista användare. Det fanns inte heller något konkret svar på vad som var problemet. Det fanns lite småsaker som kunde hjälpa, men inget funkade för mig. Hur kan det va riskfullt att skicka ett mail till support? Redigerat 24 April 2008 av CrossFall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 kanske inte är det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 kanske inte är det...Skriv bara det är ingen risk för något.. Vad skulle kuna hända? o_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jag hade samma problem när ja fick min w32/rbot trojan (som cpade typ alla .exe filer...) och den gjorde alla wow updater saker (och installationer -_- )..cpade... så jag fick ladda ner wow igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Har virusökt o hitta nothing. Jag ska testa att installera om det, går ju snabbt att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg