Twest Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Den ägde ju! XD :meddum: Vad rilig du var då. -.- MEN FÖR I h*lvete JAG SKRIVER ATT JAG HÅLLER MED DIG j*vla ***** Edit: Censurerar påhopp för att slippa varning. Gör du? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Den ägde ju! XD :meddum: Vad rilig du var då. -.- MEN FÖR I h*lvete JAG SKRIVER ATT JAG HÅLLER MED DIG j*vla ***** Edit: Censurerar påhopp för att slippa varning. I'm with stupid är oftast inte meningen att mena att man håller med. Du kan ju omformulera det lite. Och få inte ett utbrott av att någon kallar dig rilig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Den ägde ju! XD :meddum: Vad rilig du var då. -.- MEN FÖR I h*lvete JAG SKRIVER ATT JAG HÅLLER MED DIG j*vla ***** Edit: Censurerar påhopp för att slippa varning. I'm with stupid är oftast inte meningen att mena att man håller med. Du kan ju omformulera det lite. Och få inte ett utbrott av att någon kallar dig rilig. Jag missade ett o, skulle stå rolig. xDSå jag tror båda missupfattade varandra? XDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Den ägde ju! XD :meddum: Vad rilig du var då. -.- MEN FÖR I h*lvete JAG SKRIVER ATT JAG HÅLLER MED DIG j*vla ***** Edit: Censurerar påhopp för att slippa varning. I'm with stupid är oftast inte meningen att mena att man håller med. Du kan ju omformulera det lite. Och få inte ett utbrott av att någon kallar dig rilig. Jag missade ett o, skulle stå rolig. xDSå jag tror båda missupfattade varandra? XDD Han kan i allafall prata lite trevligare. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Den ägde ju! XD :meddum: Vad rilig du var då. -.- MEN FÖR I h*lvete JAG SKRIVER ATT JAG HÅLLER MED DIG j*vla ***** Edit: Censurerar påhopp för att slippa varning. I'm with stupid är oftast inte meningen att mena att man håller med. Du kan ju omformulera det lite. Och få inte ett utbrott av att någon kallar dig rilig. Jag missade ett o, skulle stå rolig. xD Så jag tror båda missupfattade varandra? XDD Han kan i allafall prata lite trevligare. :P mm visst-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 den dära familjen haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 asså fattar ni,en liten unge sjunger en sång och får 3 gröna.Medans en kille som kan stoppa gafflar i näsan bara får 2!unikt att kunna sjunga?eller att härma Totte och tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 asså fattar ni,en liten unge sjunger en sång och får 3 gröna.Medans en kille som kan stoppa gafflar i näsan bara får 2!unikt att kunna sjunga?eller att härma Totte och tjejen. De får dåligt samvete och sedan ger de henne 3 gröna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 haha lol på shehe mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Den bästa idag måste varit han som trollade, hur f*n kunde han göra det där? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Den bästa idag måste varit han som trollade, hur f*n kunde han göra det där? o.Oja den var f*n helt otrolig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Den bästa idag måste varit han som trollade, hur f*n kunde han göra det där? o.Odet var samma sak förra året också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.