Katt Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Du har skrivit fel kod!! [img=http://www.danasoft.com/vipersig.jpg] Skriv den i pressen, så ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Tack så mycket,det fungerade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) Oj, katt hann före ^^ Redigerat 26 April 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) oj..såg inte den 2:a sidan :P katt han visst före.. Redigerat 26 April 2008 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jag undrar, vad är meningen med den saken? Får man ha sådana saker, eller den kanske inte samlar IP till användaren, endast visar för besökaren? För övrigt fungerar den inte särskilt bra, säger att jag bor i Katrineholm, bor hyfsat långt därifrån ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jag undrar, vad är meningen med den saken? Får man ha sådana saker, eller den kanske inte samlar IP till användaren, endast visar för besökaren? För övrigt fungerar den inte särskilt bra, säger att jag bor i Katrineholm, bor hyfsat långt därifrån ^^ Den visar IPn för besökaren endast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jag undrar, vad är meningen med den saken? Får man ha sådana saker, eller den kanske inte samlar IP till användaren, endast visar för besökaren? För övrigt fungerar den inte särskilt bra, säger att jag bor i Katrineholm, bor hyfsat långt därifrån ^^ Det står ju Near ****** och om det inte finns en större stad i närheten så blir det ju det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.