xSaaamii Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 hejasan jag funderar på att köpa ett nytt spel typ oblivion men är det värt pengarna och inget som man varvar på 1 dag typ? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Har sammanlagt spelat 186 timmar på min main. Go for it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 486 Hours played totalt, har knappt klarat ut 20%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ch3ts Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 VÄRT DET FASTNA FÖR4 DET PÅ DEN FÖRSTA TIMMEN :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Spelet sägs vara minst 200h för att klara det. Och då ska man typ veta allt man ska göra. Men jag tröttnade på det eftersom allt ser likadant ut och det är inte världens vakraste grafik om vi säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Allt ser likadant ut?! Ful grafik?! Aldrig i livet, Oblivion har en av de vackraste områdena i hela RPG världen. Och man kan aldrig klara ut 100% på bara 200 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 jag lovar dej, köp det, du kommer inte att ångra dej, (btw köp game of the year edition isåfall, mkt bättre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Köp bara GOTY versionen om du har Xbox Premium, du behöver hårddisk för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Tack köper det lätt nu :D Problemet med mina andra spel är att jag varvar dem samma dag som jag köper dem men det är nog ingen risk med Oblivion isåfall :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.