Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Vi bränner honom på bål!!! Och sen har vi grillfest o dricker 73%:ig gratis sprit!!! Sen kan jag ju lägga in en rolig bild. Men det tänker jag inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Snackar vi om mig eller Krille97? Lite förvirrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Snackar vi om mig eller Krille97? Lite förvirrad.Ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Stäng tråden och banna Krille, plx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Stäng tråden och banna Krille, plx?WORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 vafö ska jag bli bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) @above Han är en rank-hunter och spammare, vi vill inte ha honom där, det är därför det tas så allvarligt. Redigerat 3 Maj 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 jag vet, förut ville jag bara gå upp i rang (fuskarank) men nu har jag insett att det är inte allt här på fuska :) så jag har slutat spamma som t.ex jag skriver knappt i lekhörnan mer där jag spamma mkt förr. med mer har ingen märkt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 vafö ska jag bli bannad?Skojjar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 jag vet, förut ville jag bara gå upp i rang (fuskarank) men nu har jag insett att det är inte allt här på fuska :) så jag har slutat spamma som t.ex jag skriver knappt i lekhörnan mer där jag spamma mkt förr. med mer har ingen märkt det? HAHAHHAHAHAHHAHA Nej, jag har inte märkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 jag vet, förut ville jag bara gå upp i rang (fuskarank) men nu har jag insett att det är inte allt här på fuska :) så jag har slutat spamma som t.ex jag skriver knappt i lekhörnan mer där jag spamma mkt förr. med mer har ingen märkt det? HAHAHHAHAHAHHAHA Nej, jag har inte märkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 hepp. förr skrev jag typ 50-70 per dag :P nu är det max 20. (jag skriver seriösare inlägg nu.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.