Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 Vi bränner honom på bål!!! Och sen har vi grillfest o dricker 73%:ig gratis sprit!!! Sen kan jag ju lägga in en rolig bild. Men det tänker jag inte göra. Citera
GZT Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 Snackar vi om mig eller Krille97? Lite förvirrad. Citera
Gäst Poison Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Skrivet 2 Maj 2008 Snackar vi om mig eller Krille97? Lite förvirrad.Ja.. Citera
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) @above Han är en rank-hunter och spammare, vi vill inte ha honom där, det är därför det tas så allvarligt. Redigerat 3 Maj 2008 av Poison Citera
krille97 Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2008 jag vet, förut ville jag bara gå upp i rang (fuskarank) men nu har jag insett att det är inte allt här på fuska :) så jag har slutat spamma som t.ex jag skriver knappt i lekhörnan mer där jag spamma mkt förr. med mer har ingen märkt det? Citera
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Skrivet 3 Maj 2008 jag vet, förut ville jag bara gå upp i rang (fuskarank) men nu har jag insett att det är inte allt här på fuska :) så jag har slutat spamma som t.ex jag skriver knappt i lekhörnan mer där jag spamma mkt förr. med mer har ingen märkt det? HAHAHHAHAHAHHAHA Nej, jag har inte märkt det. Citera
Trips Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Skrivet 3 Maj 2008 jag vet, förut ville jag bara gå upp i rang (fuskarank) men nu har jag insett att det är inte allt här på fuska :) så jag har slutat spamma som t.ex jag skriver knappt i lekhörnan mer där jag spamma mkt förr. med mer har ingen märkt det? HAHAHHAHAHAHHAHA Nej, jag har inte märkt det. Citera
krille97 Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2008 hepp. förr skrev jag typ 50-70 per dag :P nu är det max 20. (jag skriver seriösare inlägg nu.) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.