Katt Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Har det kommit ett nytt MSN virus som skickar länkar till randompersoner? Jag klickade på den sån länk som nån skickade. Sen skulle man skriva in sitt MSN användarnamn och lösen. Sen hände det inget mer. Men nu har en fått en liknade länk av mig, som inte jag har skickat! Är detta ett virus? Är det någon som vet nått om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) Jag tror inte att det är virus, det är någon bot som loggar in med dina användaruppgifter som du angav på en utomstående sida. Byt lösenord. Redigerat 26 April 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Inte för att jag behöver just nu men... Hur byter man lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Har det kommit ett nytt MSN virus som skickar länkar till randompersoner? Jag klickade på den sån länk som nån skickade. Sen skulle man skriva in sitt MSN användarnamn och lösen. Sen hände det inget mer. Men nu har en fått en liknade länk av mig, som inte jag har skickat! Är detta ett virus? Är det någon som vet nått om det?skrev du in lösenordet? om du gjorde det så tycker jag att du ska besöka den här sidan. Det är antagligen ett virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 duktigt att skriva in användare och lösenord på en sida du som du inte vet vad du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Har det kommit ett nytt MSN virus som skickar länkar till randompersoner? Jag klickade på den sån länk som nån skickade. Sen skulle man skriva in sitt MSN användarnamn och lösen. Sen hände det inget mer. Men nu har en fått en liknade länk av mig, som inte jag har skickat! Är detta ett virus? Är det någon som vet nått om det? Byt lösenord så att den inte kan logga in... Måste säga att du var allt annat än smart då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 De såg ut som en seriös fotosida... <_< Jag borde ha fattat när jag loggades ut när jag loggade in på sidan... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.