Gäst FireStar Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Vart finns Team aquas hideout? Lite mer precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Det ligger i en grotta men jag kommer inte ihåg vilken stad det var.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Det ligger i Lilycove man ska simma till ett berg och där finns en grotta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 det finns under vattnet också=) nej förresten jag har fel=( sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 man måste klara MT pyre på route 122 först!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 det finns under vattnet också=) nej förresten jag har fel=( sorry under vattnet där kan man väll fånga nån cool pokémon har jag hört. vet inte vart grottan ligger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Kom ihåg att det finns en Master Ball i deras hideout utanför Lilycove. Och om du har klarat dom där utan att ha tagit master ball så kan du aldrig ta den igen (förutom om du startar om spelet.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bego Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 hej! komihåg att ta masterbollen där för när du har gott ut så kan du inte gå in igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 hej! komihåg att ta masterbollen där för när du har gott ut så kan du inte gå in igen Ouagadougo sa just det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag har börjat om för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 en av mina kompisar glömde det.. men han började ente om... han har fånfat groudon precis (han har ruby)men han fick försöka ett tag... jag fångade Kyogre på ulltraball Latias på masterball (jag visste ente att rayquaza fanns då!!) och sen fick jag fånga Rayquaza på en ulltraball... det tog tiiiiiiiiiiiiiiiiiiid...... Detta är mitt 300:de inlägg... :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 en av mina kompisar glömde det.. men han började ente om... han har fånfat groudon precis (han har ruby)men han fick försöka ett tag... jag fångade Kyogre på ulltraball Latias på masterball (jag visste ente att rayquaza fanns då!!) och sen fick jag fånga Rayquaza på en ulltraball... det tog tiiiiiiiiiiiiiiiiiiid...... Detta är mitt 300:de inlägg... :D :D :D :D :D behövde du skriva att det var ditt tredje inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg