Skurken Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag tycker att Black sabbath och Guns n roses är bäst ;)Yah , det gillar vi!! Fyndigt namn förresten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Linkin park :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Linkin park :) Inte för att vara ohövlig eller något, men hur kan du tycka Linkin Park är bra? Vad är exakt bra med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag gillar " What have i done "Den är nog den bästa de andra är lite enformiga. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EfEs Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 (redigerat) Jag som många andra säger nog linkin park, men Limp Bizkit bärjar nog gå om lite. "Back off, Fuck off, tell me what you gonna do now KEEP ROLLING ROLLING ROLLING ROLLING AH KEEP ROLLING ROLLING ROLLING ROLLING AH" 94, vad hände med inflames? Om man tar sig tid att lyssna på Linkin Parks låtar så blir de så långt ifrån enformiga som möjligt. This is 10% Luck 20% Skills 15% concentrated power of will 5% Pleasure 50% Pain and 100% reason to remember the name! Redigerat 27 Maj 2008 av EfEs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Linkin Park låter exakt lika i varje låt. Övergjorda ljudeffekter och Chester som står och grinar i bakgrunden. Helt plötsligt hoppar Mike in med sin glada röst och rappar. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Bring Me The Horizon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Bring Me The Horizon. Mhm. Kort och sant svar. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Det är en smak sak. Har inget "favvo" band själv, jag lyssnar mest på enstaka låtar från olika band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Kent -Nästan äckligt bra texter -Jockes sångröst -Låtar som får nackhåren att resa sig Bästa låtar: Mannen I Den Vita Hatten(16 År Senare) 747 Kevlarsjäl Socker Frank När Det Blåser På Månen Berg & Dalvana Visslaren Gravitation Verkligen 400 Slag Med mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag tycker att Black sabbath och Guns n roses är bäst ;)Yah , det gillar vi!! Fyndigt namn förresten ;) great taste!! GN'R Pantera Metallica Raimstien eller vad dom heter sen lite annat O) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Metalica med låten nothing else matters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.