Gäst erikthekiller Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 själv tycker jag kamelot, dream evil, gamma ray osv. de äger... älskar dream evil med bok of hevy metal :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 (redigerat) Kolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D http://www.youtube.com/watch?v=NA7E3QEeYu8 vill inte vara elak, men det lät inte så jättebra =/Ser också ut som att du flyttar handen alldeles för mycket, jag kan hålla mig mellan 5-9 bandet. Försök hitta en annan tab. så fort jag lyckas få igång webkameran så ska jag spela in lite när jag spelar. Redigerat 7 Juni 2008 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Kolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D http://www.youtube.com/watch?v=NA7E3QEeYu8 nice du e ju typ lika bra som jag(om inte bättre) har bara 2 frågor hur länge har du spelat, och hur många timmar har du spelat låten? Jag har spelat lite gitarr sen typ jul och mer nu när jag fick min egna i maj (spelade på min systers förut)Tja vad kan det va? ca 4 timmar på gitarr eller nåt :P Fast då har jag spelat annat också... Jag lärde mig den först på bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Kolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D http://www.youtube.com/watch?v=NA7E3QEeYu8 nice du e ju typ lika bra som jag(om inte bättre) har bara 2 frågor hur länge har du spelat, och hur många timmar har du spelat låten? Jag har spelat lite gitarr sen typ jul och mer nu när jag fick min egna i maj (spelade på min systers förut)Tja vad kan det va? ca 4 timmar på gitarr eller nåt :P Fast då har jag spelat annat också... Jag lärde mig den först på bas. okey snabblärd? jag har lärt mig nothing else matter utantill men tog oxå 70 timmar för det skulle låte bra och kunna spela snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Kolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D http://www.youtube.com/watch?v=NA7E3QEeYu8 nice du e ju typ lika bra som jag(om inte bättre) har bara 2 frågor hur länge har du spelat, och hur många timmar har du spelat låten? Jag har spelat lite gitarr sen typ jul och mer nu när jag fick min egna i maj (spelade på min systers förut)Tja vad kan det va? ca 4 timmar på gitarr eller nåt :P Fast då har jag spelat annat också... Jag lärde mig den först på bas. Hmm, du funderade aldrig på att träna lite mer före du lade upp den? Okej, du kanske inte är dålig med tanke på hur lite länge du har spelat. Men jag skulle nog finslipa låten lite före jag lägger upp den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Mycket oftopic nu. Men denna låten Äger ! :) Redigerat 11 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Catract Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Pink Floyd Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd (Med undantaget Sweet Home Alabama, har aldrig gillat den) Billy Idol Billy Talent Bob Dylan Sen finns det ju också band som har någon bra låt, men annars lyssnar jag inte på dem. Tex "Nothing Else Matters" och "One" av Metallica är de enda låtar som jag lyssnar på av dem. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Pink Floyd Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd (Med undantaget Sweet Home Alabama, har aldrig gillat den) Billy Idol Billy Talent Bob Dylan Sen finns det ju också band som har någon bra låt, men annars lyssnar jag inte på dem. Tex "Nothing Else Matters" och "One" av Metallica är de enda låtar som jag lyssnar på av dem. :) och nothing else matters och one e knappt trashmetal(blev lite osäker där vid one...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Pink Floyd Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd (Med undantaget Sweet Home Alabama, har aldrig gillat den) Billy Idol Billy Talent Bob Dylan Sen finns det ju också band som har någon bra låt, men annars lyssnar jag inte på dem. Tex "Nothing Else Matters" och "One" av Metallica är de enda låtar som jag lyssnar på av dem. :) och nothing else matters och one e knappt trashmetal(blev lite osäker där vid one...) Vad har det med saken att göra? Jag gillar inte trashmetal/metal/hårdrock?/etc .. Det är väl därför som jag bara lyssnar på "Nothing Else Matters" och "One" av Metallica.. :S ((Är Metallica trashmetal anyways?)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Pink Floyd Led Zeppelin Lynyrd Skynyrd (Med undantaget Sweet Home Alabama, har aldrig gillat den) Billy Idol Billy Talent Bob Dylan Sen finns det ju också band som har någon bra låt, men annars lyssnar jag inte på dem. Tex "Nothing Else Matters" och "One" av Metallica är de enda låtar som jag lyssnar på av dem. :) och nothing else matters och one e knappt trashmetal(blev lite osäker där vid one...) Vad har det med saken att göra? Jag gillar inte trashmetal/metal/hårdrock?/etc .. Det är väl därför som jag bara lyssnar på "Nothing Else Matters" och "One" av Metallica.. :S ((Är Metallica trashmetal anyways?)) ehh ja Metallica e världens första och världens mest kända Trashmetal band genom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.