eeewwhh Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 AC/DC är mina favoriterThunderstruck <3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Här har ni svaret http://www.votenumber1.com/results1rockband.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 pantera :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Linkin Park!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Tycker inte att det finns något band som är bäst, det skulle isåfall vara Beatles som sålt mer skivor än något annat band/artist. Mina favoriter blir dock följande... 1. Rush 2. Led Zeppelin 3. Pink Floyd 4. Dire Straits 5. The Jimi Hendrix Experience Jag tror han menade vilket band som du tycker är bäst. Ordet "bäst" är aldrig bra att använda inom musiken edtersom man inte tävlar mot någon. Notera att detta var den 2:a tråden som jag gjorde på fuska.se, Hadde inte så bra ordförråd då. BREAKING NEWS! Medlem visste ej vad ordet "bäst" betydde innan han kom till fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) Tycker inte att det finns något band som är bäst, det skulle isåfall vara Beatles som sålt mer skivor än något annat band/artist. Mina favoriter blir dock följande... 1. Rush 2. Led Zeppelin 3. Pink Floyd 4. Dire Straits 5. The Jimi Hendrix Experience Jag tror han menade vilket band som du tycker är bäst. Ordet "bäst" är aldrig bra att använda inom musiken edtersom man inte tävlar mot någon. Notera att detta var den 2:a tråden som jag gjorde på fuska.se, Hadde inte så bra ordförråd då. BREAKING NEWS! Medlem visste ej vad ordet "bäst" betydde innan han kom till fuska.se Mm, man får ju sååå mkt bättre ordförråd av fuska.se Redigerat 17 Augusti 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 HOT NEWS!!_ pantera!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Ingenting slår Queen. Ascoola asså! Både Piano och gittarr! Stackars Freddie Mercury... han är död :( Jag älskar queen. The Ark är också bra och queens of the stone age e coola med 3``s 7 Dragonforce e coola. Men ingenting slår queen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Atm är det föfan Buckethead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Jasså min gamla tråd hänger fortfarnade kvar, Just nu lyssnas det på The bezerker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Black Sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 (redigerat) Red Hot Chili Peppers, AC/DC, The Clash, Queen och Dire Straits ligger bäst till på min lista av band(Räknar inte med Solo artister). Redigerat 14 September 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.