Skurken Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Hmm, om man går efter live spelningar så tror jag att Dio är det bästa bandet i världen, bara att många inte hört dom och inte vågar erkänna att dom är bäst. Och nu är jag faktiskt seriös, för en gångs skull. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Behemoth för tillfället, dock skiftar det ju, om än ganska långsamt... för några år sedan var det in flames, men dom låter ju ungefär som kent nu, som dom kan man inte gilla... (chosen pessimist) Haha in flames låter som kent skulle inte tro det va? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 btw. Baranoi: The spirit carries on är så fucking bra.Ja den är så förbannat bra. Orgasm hela låten tills solot, för då dör man. Skulle definitivt spelas på min begravning om jag dog nu, dock har jag inte planerat att göra det. Menmen, sjukt bra är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Behemoth för tillfället, dock skiftar det ju, om än ganska långsamt... för några år sedan var det in flames, men dom låter ju ungefär som kent nu, som dom kan man inte gilla... (chosen pessimist)Haha in flames låter som kent skulle inte tro det va? ;) Åhjo, de stinker Kent på deras nya skiva. Blä! Clayman säger jag bara, mumma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 1. Ritchie Blackmores Rainbow - 16th Century Greensleeves 2. Dio - Rainbow In The Dark 3. Whitesnake - Fool For Your Loving 4. Deep purple - Strange Kind Of Woman 5. Guns n' Roses - Nightrain 6. Ozzy Osbourne - Crazy Train 7. Magnum - Out Of The Shadows 8. Nickelback - Rockstar 9. Free - Wishing Well 10. Paul Rodgers - Muddy Water Blues 11. AC/DC - Back In Black 12. Judas Priest - Loving After Midnight 13. Black sabbath - Heaven And Hell 14. Freedom Call - Call Of Fame 15. All That Remains - This Calling 16. Arch Enemy - Nemesis 17. ZZ Top - Tush 18. Day of Fire - Jacob's Dream 19. Jimi Hendrix - Purple Haze 20. Queen - I Want It All Detta är rätt blandad musik, om ni vet vad rock är. Det är från vanlig hederlig Rock n' Roll, till Scream och Death Metal. Det som står till höger av artisterna är dom bästa låtarna just nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 G-Unit om de nu räknas som ett band... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 btw. Baranoi: The spirit carries on är så fucking bra.Ja den är så förbannat bra. Orgasm hela låten tills solot, för då dör man. Skulle definitivt spelas på min begravning om jag dog nu, dock har jag inte planerat att göra det. Menmen, sjukt bra är den. helt rätt :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 In Flames, Dragonforce, Nightwish... m.m :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Kiss är och kommer alltid att vara världens bästa band :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 In Flames, Dragonforce, Nightwish... m.m :P Alla tre äger ;) Fast DragonForce har jag bara hört 2-3 låtar av :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 G-Unit om de nu räknas som ett band...Läst trådens undertitel?OnT: Rammstein, System of a Down, (gamla) Marilyn Manson, Cradle of Filth, Dimmu Borgir med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 G-Unit om de nu räknas som ett band...Lol, alla dom är ju rappare... Men typ Arctic Monkeys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.