ArgSnickare Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Metallica AC/DC Redigerat 4 Maj 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sinna Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 då är jag ensam om att gilla:tokio hotel,an cafe,declan Galbraith,samy deluxe,lafee,cinema bisarre och jonas brother ;) fast såg att nån gillade nightwish :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 då är jag ensam om att gilla:tokio hotel,an cafe,declan Galbraith,samy deluxe,lafee,cinema bisarre och jonas brother ;) fast såg att nån gillade nightwish :P Tokio Hotel är några snorungar som en tysk producent tyckte var söta, så det blev stylade med de fulaste möjliga kläderna och fick en färdigproducerad skiva, bara att spela in direkt. Fy f*n vad jag avskyr sånt, man ska börja på botten som artist, inte hoppa in i någon j*vla talangtävling. ...och An Cafe är små fjolliga japanska pojkar som klär i sig i tjejkläder och beter sig allmänt feminimt. Skärpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 The Opressed, Sin Dios och Loikaemie är finfina urval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 då är jag ensam om att gilla:tokio hotel,an cafe,declan Galbraith,samy deluxe,lafee,cinema bisarre och jonas brother ;) fast såg att nån gillade nightwish :P Tokio Hotel är några snorungar som en tysk producent tyckte var söta, så det blev stylade med de fulaste möjliga kläderna och fick en färdigproducerad skiva, bara att spela in direkt. Fy f*n vad jag avskyr sånt, man ska börja på botten som artist, inte hoppa in i någon j*vla talangtävling. ...och An Cafe är små fjolliga japanska pojkar som klär i sig i tjejkläder och beter sig allmänt feminimt. Skärpning. Håller med dig om tokio hotel fast har aldrig hört an cafe fast det är väl som du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 An Cafe är totalt värdelösa. Behöver inte nämna mer än Baranoi redan gjort. Vad gäller Tokio Hotel... usch. På senaste har jag fått upp ögonen för ett nytt metalcore/hardcore band, nämligen Parkway Drive. Alldeles för underbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 An Cafe är totalt värdelösa. Behöver inte nämna mer än Baranoi redan gjort. Vad gäller Tokio Hotel... usch. På senaste har jag fått upp ögonen för ett nytt metalcore/hardcore band, nämligen Parkway Drive. Alldeles för underbara. Har aldrig hört dem Fast ett annat underbart band är in flames! ;) Föresten tillhör tokio hotel och an cafe genren metal och rock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) An Cafe är totalt värdelösa. Behöver inte nämna mer än Baranoi redan gjort. Vad gäller Tokio Hotel... usch. På senaste har jag fått upp ögonen för ett nytt metalcore/hardcore band, nämligen Parkway Drive. Alldeles för underbara. Har aldrig hört dem Fast ett annat underbart band är in flames! ;) Föresten tillhör tokio hotel och an cafe genren metal och rock? Emo.. TH iaf, vettefan om AC :huh:.. Redigerat 5 Maj 2008 av svenomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 guns n roses, metallica, pantera :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Blood Stain Child är grymma Sen har vi väll Dark Tranquillity, Children of bodom är grymma med svårt att säga ett "bästa band" jag gillar t.ex AC/DC också och Rhapsody, Dragonforce Dom är ju lite olika Dragonforce är ju mer extreme power speed metal och blood stain child är mycket mer melodic death metal. jag gillar olika typer så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Okej verkar som om många har fått upp ögonen för denna tråden kul att se :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 An Cafe är totalt värdelösa. Behöver inte nämna mer än Baranoi redan gjort. Vad gäller Tokio Hotel... usch. På senaste har jag fått upp ögonen för ett nytt metalcore/hardcore band, nämligen Parkway Drive. Alldeles för underbara. Om du gillar metalcore/hardcore så sök på Atreyu - When Two Are One. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.