XabeR Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 men jag har vunnit guld på special cup på hundra cc men jag har inte fått toad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 (redigerat) Team: Bowser och Baby Luigi. Bana: Baby Park. Redigerat 22 Mars 2004 av Wind fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 men jag har vunnit guld på special cup på hundra cc men jag har inte fått toad! när jag gjorde det fick jag Toad, Toadette och Toads Kart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Det fick alla dem somk har dem 2 gubbarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jo, men va konstigt att inte han kan få dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Man får Toad när man vunnit något. Min favorit pers är Didy kong och Toad med den blå gokarten. Min favorit bana är Baby banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (redigerat) Hur får man tag i Toad, vilka är dina två favorit karaktärer och vilken är din favorit bana? Mina favorit karaktärer är Baby Mario och Baby Luigi. Min favvo bana är Peach Beach. B) PS Hjälp mig helst att få tag i Toad.DS. Gubbar: todette och bowser( jag får nästan inga svampar med toad), todette och kig booBil:guld bilen och bowsers bil bana: DK maontin, wario coloseum och yoshi banan Redigerat 20 April 2004 av DK64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg