kirk Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 som sagt vilken är bäst av ML och SS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Vet inte direkt men jag tror SS är rätt bra i pvp inte riktigt säker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Det finns många bra Mutilate Rogues, men jag tycker ShS är mycket enklare och roligare. Det är lättare för dig att få bra arena team som Mutilate också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) Men jag tkr ML är coolare och bättre och så tar man Coold Blood innan lixom Redigerat 27 April 2008 av kirk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 ML är inte lika effektivt som det låter. Men som sagt - det finns några riktigt bra mutilate rogues där ute. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Krävs skills för att göra skada med mutilate, så du passar bäst som shadowstep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Skadan som du gör med ML ändrar sig inte efter ens skill.. Saken är att man är mer 'förstörbar' som ML, och man måste vara lite mer taktisk och försiktig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Skadan som du gör med ML ändrar sig inte efter ens skill.. Saken är att man är mer 'förstörbar' som ML, och man måste vara lite mer taktisk och försiktig. Tror nog han menade såna skills, asså taktiskt och försiktig och tänka på att inte bli slagen osv. Men SS = PvP (j*vla OP med Cheat Death också, 4k execute absorbed.. n1) Men ML = PvE (drar en snabb gissning att det är combat och combat brukar vara pve, orka dra SS på en boss :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Det finns två olika ML speccs, ett för PvP och ett för PvE. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Det finns två olika ML speccs, ett för PvP och ett för PvE.41/20/0 all the way Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Man får svårt i PvP om man använder 41/20/0. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Man får svårt i PvP om man använder 41/20/0.Nae, inte jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg