Gah Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Ja.. VART får man tag på den egegtligen? Man kan ju inte köpa den nånstans ju.. Jag är vuxen och har precis klarat Forest Temple.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 i goron city finns det en liten goron som rullar omkring på ett våningsplan. få stopp på honom med en bomb eller bomchu. prata med honom så får du goron tunic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jo man kan ju köpa den? jag har sett att man kan köpa den som liten i goron city i deras affär. det krävs ju ganska mycket pengar dock och draghons sätt är mycket bättre framför allt billigare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 man kan köpa den som stor efter att klarat Fire temple...för man vill ju ha tillbaka den om en Like-like äter upp den... den finns då att köpa i Goron shopen som stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Kan man få dräkterna som liten? För att man kan ju inte ha dom andra dräkterna när man är liten bara stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ja, man kan köpa dom då tror jag.. men man kan bara använda dom när man är stor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 nix...man kan inte köpa den som liten...jag har provat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Det är jobbigt att ta fast lille goronen, men som jag skrev i ett annat meddelande, så är det proffsigare än att köpa tunican..Man blir mer nöjd med sig. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 mm..jag tycker at det inte spelar nån roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 man kan köpa den som stor efter att klarat Fire temple...för man vill ju ha tillbaka den om en Like-like äter upp den... den finns då att köpa i Goron shopen som stor men om like-liken äter upp den är det ju bara att slå den... <_< ...då tappar den alla sakerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 inte den i Skuggsigillet...äter den upp en så kan man ha otur (som jag hade) och då tog den min dräkt och nåt annat och spottade ner mig i hålet...då fick jag börja i början av skuggsigillet och inte hade dräkten kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Det har hänt mig en gång! Men jag hade Kokiri tunic och mirror shield framme så den tog den inte! Den kan bara äta Deku och Hylian shield inte Mirror Den kan inte äta Kokiri tunic bara dom andra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg