Hoppa till innehåll

The Legend Of Zelda Film?


eafg
 Dela

Rekommendera inlägg

The legend of zelda, en av nintendos populäraste spel. Det har gått så långt att det kommer ut en film om det hela. Ingen jädra tecknad film utan med riktiga skådisar. Det finns en trailer på Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=PGR6eeB37cw

Så vad tror ni om det hela? !OBS ! jag är nog inte först med det hela men ändå....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The legend of zelda, en av nintendos populäraste spel. Det har gått så långt att det kommer ut en film om det hela. Ingen jädra tecknad film utan med riktiga skådisar. Det finns en trailer på Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=PGR6eeB37cw

Så vad tror ni om det hela? !OBS ! jag är nog inte först med det hela men ändå....

 

[EDITOR'S NOTE: April 2, 2008 - 12:01 a.m. PST. Yup, you guessed it. The Legend of Zelda trailer featured above is part of an elaborate April Fool's Day prank. Check back in later today for more details on the IGN/Rainfall Films collaboration that resulted in this "love it or hate it" piece of videogame movie history.]
Redigerat av amo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

The legend of zelda, en av nintendos populäraste spel. Det har gått så långt att det kommer ut en film om det hela. Ingen jädra tecknad film utan med riktiga skådisar. Det finns en trailer på Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=PGR6eeB37cw

Så vad tror ni om det hela? !OBS ! jag är nog inte först med det hela men ändå....

 

 

Joand : Jag tror att det bli världens största (enu större) film för alla Zelda älskare ;) Jag tycker att alla som har skrivit på den här tråden kan ju skicka in info om filmen. Jag har själv info

 

INFO

1. Dom började redan med filmen 2007

2. Kommer komma ut 2009

3. Riktig film som inte tecknat.

 

VAd vi inte vet är det här

1. När kommer filmen ut på DVD (BIO)?

2. Kommer filmen ut i Sverige?

3. Har någon svensk sida Zelda filmen på sig?

 

Sök upp detta och skriv upp. ;) För vi är ju alla Zelda f*n (Jag har alla och om ni behöver hjälp på något Zelda spel så gå in på Mig.

Leta gjärna upp mer Info för jag vill se filmen och det vill vi ju alla. Så sök!!!!!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The legend of zelda, en av nintendos populäraste spel. Det har gått så långt att det kommer ut en film om det hela. Ingen jädra tecknad film utan med riktiga skådisar. Det finns en trailer på Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=PGR6eeB37cw

Så vad tror ni om det hela? !OBS ! jag är nog inte först med det hela men ändå....

 

 

Joand : Jag tror att det bli världens största (enu större) film för alla Zelda älskare ;) Jag tycker att alla som har skrivit på den här tråden kan ju skicka in info om filmen. Jag har själv info

 

INFO

1. Dom började redan med filmen 2007

2. Kommer komma ut 2009

3. Riktig film som inte tecknat.

 

VAd vi inte vet är det här

1. När kommer filmen ut på DVD (BIO)?

2. Kommer filmen ut i Sverige?

3. Har någon svensk sida Zelda filmen på sig?

 

Sök upp detta och skriv upp. ;) För vi är ju alla Zelda f*n (Jag har alla och om ni behöver hjälp på något Zelda spel så gå in på Mig.

Leta gjärna upp mer Info för jag vill se filmen och det vill vi ju alla. Så sök!!!!!!!

 

Trailern var ett Aprilskämt! Det kommer ingen riktig film!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.youtube.com/watch?v=iR1KLZb33QM...feature=related

 

Hur långt får man gå för ett aprilskämt :>

Det är ju nästan som en tävling mellan tidningar och medieföretag på internet att bl.a. försöka att lura så många människor som möjligt med ett så trovärdigt skämt som möjligt.

 

Trailern skapades troligtvist i ett samarbete mellan ett spelföretag som animerat det mesta. Jag som är ganska erfaren med foto kan se att den är filmad digitalt, vilket tyder på att den inte haft någon vidare budget.

(riktiga hollywoodproduktioner filmas ju vanligtvist på 35mm film)

 

 

Menmen, jag motbevisas när filmen har premiär

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Garanterat datoranimerat, iallafall det mesta

 

Men skådespelet är så pinsamt att det inte spelar någon roll, jag hade vägrat se den..

 

Vill dock ha en "riktig" Zelda film, en som faktiskt är värd spelserien, ingen usel filmatisering a la Uwe Boll.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Garanterat datoranimerat, iallafall det mesta

 

Men skådespelet är så pinsamt att det inte spelar någon roll, jag hade vägrat se den..

 

Vill dock ha en "riktig" Zelda film, en som faktiskt är värd spelserien, ingen usel filmatisering a la Uwe Boll.

You said it!

 

Han som var Link i trailern var värdelös.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt är detta ett Aprilskämt från IGN, ingen film kommer och jag hoppas själv verkligen de inte gör en spelfilm. ALLA filmer om spel har vart så fruktansvärt dåliga att man får mardrömmar.

Nej jag tycker att Hitman var väldigt bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...