Aircondition Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Xbox 360 har bättre spel som assassins creed och halo.Ni borde skryta om Mass Effect, jag förstår inte varför ni blandar in Halo 3, det är bara en shooter i mängden. PS3-användare borde använda sig av Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots och Uncharted: Drake's Fortune som otroligt nog är exlusiva spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sussanna519 Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 PS3: Maxad grafik Blue-Ray spelare Playstation Store Gratis Online-Play Dyrare än 360:n Begränsat med spel Inget vidare Multiplayer än så länge Dålig spelkänsla Xbox360 Bra multiplayer Otroligt bra FPS-spel Stort utbud av spel Enorm hårdisk Kostar med Online-Play "Red Ring of Death" Grön=bra Röd=dåligt Kan inge vidare mycket om 360:n. Men grävde fram det jag kunde. vadå dålig spelkänsla på Ps3? Det är isånafall dålig spelkänsla på spelet, inte på konsolen! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 precis, och lika så med multiplayern också, det är spelet. inte konsollen Och jag tycker man inte har någon stor hårdisk i xbox 360, om man nu inte har elite då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 PS3: Maxad grafik Blue-Ray spelare Playstation Store Gratis Online-Play Dyrare än 360:n Begränsat med spel Inget vidare Multiplayer än så länge Dålig spelkänsla Xbox360 Bra multiplayer Otroligt bra FPS-spel Stort utbud av spel Enorm hårdisk Kostar med Online-Play "Red Ring of Death" Grön=bra Röd=dåligt Kan inge vidare mycket om 360:n. Men grävde fram det jag kunde. "Red ring of Death" förstör ju konsolen. Priset förstör ju inte PS3 direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) PS3, jag själv äger en 360 men ska sälja den på brist på intresse för den då...RROD är inget som har hänt mig, har haft den i 3år nu, men är det sant att PS3 oftas får fläktproblem <_< eller är det xbox-f*n boys/girls som har hittat på det? PS3: Maxad grafik Blue-Ray spelare Playstation Store Gratis Online-Play Dyrare än 360:n Begränsat med spel Inget vidare Multiplayer än så länge Dålig spelkänsla Xbox360 Bra multiplayer Otroligt bra FPS-spel Stort utbud av spel Enorm hårdisk Kostar med Online-Play "Red Ring of Death" Grön=bra Röd=dåligt Kan inge vidare mycket om 360:n. Men grävde fram det jag kunde. PS3 Maxad grafik: Snälla bra hårdvara men det beror ochså hur mycket tillverkarna lägger till sakerna ochså :student: Blue-Ray spelare: Jävligt bra, sony håller en skiva medans microsoft håller 5st xD Playstation Store: Gillar det dock är marketplace större. Gratis Online-Play: Dock sämre än mirosoft Dyrare än 360:n: Desto dydrare desto bättre så har det alltigt varit Begränsat med spel: Du, om vi går tillbaka i tiden och tittar på microsoft när dem va ute lika länge som PS3 hade dem mindre spel (ingen källa tro mig eller ej) Inget vidare Multiplayer än så länge: TILLVERKARNA FEL ISÅFALL! Dålig spelkänsla: SAMMA SAK HÄR! XBOX 360 Bra multiplayer: Man betalar ju den som sony dyrare konsol men bättre konsol, microsoft dyrare online läge men bättre online läge. Otroligt bra FPS-spel: Nämn några färutom HALO1/2/3... Stort utbud av spe: Inte så konstigt men sony hinner ikap då företagarna börjar komma ut från grotan och ser på BLUE-RAY skivan och för sony kommer sälja mer än 360! Enorm hårdisk: 40gigaren....60gigaren...80gigaren....upp till 320 medans microsoft klarar upp till 120... Kostar med Online-Play: Japp surt men dock bättre Red Ring of Death: japp och när garanti är borta måste man betala 800kr för att fixa den... Redigerat 30 Juni 2008 av kawa94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.