Hoppa till innehåll

Skall Bush Avgå?


xSaaamii
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst EDOBEM

Asså USA BRYR sig inte om Irak, dom stannar bara för oljan, man kan skåda rakt igenom Bush.

Tror du dom andra länderna som har sina trupper i andra länder BRYR sig så mkt om landet dom har trupper i? T ex. bryr du dig om Tchad elr Irak?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Asså USA BRYR sig inte om Irak, dom stannar bara för oljan, man kan skåda rakt igenom Bush.

Tror du dom andra länderna som har sina trupper i andra länder BRYR sig så mkt om landet dom har trupper i? T ex. bryr du dig om Tchad elr Irak?

 

Ja, jag bryr mig om båda länderna eftersom varje dag dör över 100 tals människor i onödan på grund av krig. Det är ett bevis på hur barnsliga vuxna kan vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Oddset säg en president/statsminister som har gjort ngt specifikt bra.

Jag vet inte någon specifik statsledare som har gjort någonting bra, men jag vill gärna ha ett svar på frågan. Förutsatt att du kan svara på den förstås?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

@Oddset säg en president/statsminister som har gjort ngt specifikt bra.

Jag vet inte någon specifik statsledare som har gjort någonting bra, men jag vill gärna ha ett svar på frågan. Förutsatt att du kan svara på den förstås?

 

Nej jag kan inte svara på den frågan, men om ingen annan har gjort ngt bra så måste han ju vara relativt bra, elr?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Oddset säg en president/statsminister som har gjort ngt specifikt bra.

 

Jag vet inte någon specifik statsledare som har gjort någonting bra, men jag vill gärna ha ett svar på frågan. Förutsatt att du kan svara på den förstås?

 

Nej jag kan inte svara på den frågan, men om ingen annan har gjort ngt bra så måste han ju vara relativt bra, elr?

 

Jag pratar inte om Sverige jag pratar om USA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej jag kan inte svara på den frågan, men om ingen annan har gjort ngt bra så måste han ju vara relativt bra, elr?

Bara för att jag inte kan nämna någon statsledare som gjort något bra betyder det att dom inte finns. Nelson Mandela kan kallas för en bra president.

 

Och nej, bara för att andra statsledare inte gör något bra betydr det inte att Bush är "relativt bra". Han har aldrig gjort något bra under sin regim. Sådana som han skulle hängas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså USA BRYR sig inte om Irak, dom stannar bara för oljan, man kan skåda rakt igenom Bush.

 

Tror du dom andra länderna som har sina trupper i andra länder BRYR sig så mkt om landet dom har trupper i? T ex. bryr du dig om Tchad elr Irak?

 

Ja, jag bryr mig om båda länderna eftersom varje dag dör över 100 tals människor i onödan på grund av krig. Det är ett bevis på hur barnsliga vuxna kan vara.

 

Vilka länder har Sverige trupper i då?

 

 

Så vitt jag vet, färre en USA. Förresten tycker jag också att det är fel att gemföra Sverige med USA. Sverige är inte ett krigsförande land, som USA. Gemför med något annat land som är minst lika våldsamma som USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

Asså USA BRYR sig inte om Irak, dom stannar bara för oljan, man kan skåda rakt igenom Bush.

 

Tror du dom andra länderna som har sina trupper i andra länder BRYR sig så mkt om landet dom har trupper i? T ex. bryr du dig om Tchad elr Irak?

 

Ja, jag bryr mig om båda länderna eftersom varje dag dör över 100 tals människor i onödan på grund av krig. Det är ett bevis på hur barnsliga vuxna kan vara.

 

Vilka länder har Sverige trupper i då?

 

 

Så vitt jag vet, färre en USA. Förresten tycker jag också att det är fel att gemföra Sverige med USA. Sverige är inte ett krigsförande land, som USA. Gemför med något annat land som är minst lika våldsamma som USA.

 

Ryssland rustar upp som f*n...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

EDOBEM

 

Well, Sverige är inte mitt land, men Sverige är inte som USA dom krigar inte det är nog ett av det bästa med Sverige. Om det inte finns krig kommer USA göra ett krig, utan krig skulle USAs ekonomi falla enormt eftersom utan krig kan USA inte sälja deras "vapen" och vapnen står för över 70% av deras ekonomi kanske mer.

Om jag ska jämföra med mitt eget land så ska jag jämföra med Egypten och Egypten har aldrig anfallt ett land på över 500 år nästan, kanske t.o.m 600 år det är inte bara Egypten, det är inte bara Egypten utan nästan alla länder i Mellanöstern, nästan alla utan Irak när dom anföll Kuwait, det var det dummaste dom någonsin kunde göra och det är det som har gjort att dom har ganska stora problem. Visste ni att Irak var ett av världens rikaste länder? Dom hade enorma mängder med olja, en av den Irakiska valutan (vet inte namnet just nu) var värda över 16 dollar. Däremot har Egypten blivit anfallna av Frankrike, England, Israel men dom har tagit ut dom från landet. Det är bara att inse George Bush är makt galen och bryr sig inte om andra, han är en egoist. Han tänker inte på människorna som dör varje dag pga. av han inkl. män från hans armé som krigar, speciellt krigsoffren. Killen tänker inte på mer än två saker pengar och makt.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Nej, tycker att han är ok som president.

 

...kan dock inlägga att massor av människor har dött p.g.a honom.

 

Ja, allt har varit Bushs fel oxå. Du tycker väl antagligen att (ex.) Gustav Vasa var en bra kung? Massa människor har ju dött för honom oxå.

 

Husseins regering torterade och avrättade massvis med människor, men nu dör det fler människor dagligen än under Saddams regeringstid. Och det mesta beror på självmordsbombare, är det Bushs fel?

 

 

Men Bush har inget med det och göra, det där var liksom en täckmantel för att ta deras olja. Det kan man se direkt.

Han kommer lämna president platsen och det tycker jag är bra, bara inte det kommer nån som är värre än han.

 

 

Vadå olja? Priest på bensin bara stiger och stiger och jag antar att det är så i USA oxå, en stor del av oljan blev väl uppbränd?

 

Nej han tog det till USA såklart. Men det är såna saker som median inte visar om Bush och USA.

 

Hur mkt kostar bensinen i USA då?

 

@Oddset säg en president/statsminister som har gjort ngt specifikt bra.

 

Priset har inget med hur mycket dom tog från Irak eller inte, bara för att dom tog kanske säg 10.000 liter betyder inte att priserna inte kan bli högre.

 

När Bush kommer avgå så kommer alla hemligheter komma ut!

 

Nej, de startade knappast ett krig för oljan. Hur j*vla dum tror du de är? Du påstår att man "kan skåda rakt genom Bush" hela tiden, men det är bara skitsnack.

 

Och USA har en j*vlans massa hemligheter, som aldrig har kommit ut. Och om dina påståenden är sanna så skulle knappast de komma ut heller, vad får dig att tro att de kommer ut? Om de skulle stämma och USA skulle gå ut med det officiellt blir det ju diplomatiska kriser och liknande, det förstår du väl själv?

 

Konspirationsteorier är ett av mina intressen, och jag kan se på en gång att det saknas argument och bevis för detta. Men visst är det en intressant teori. Jag tror inte att USA krigar för oljan, däremot är det för något annat. Det är knappast för att bekämpa terrorismen. B.la. 9/11 var ju fejkat av USAs regering och Bush, flygplanet som kraschade i Pentagon likaså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att 9/11 var Bushs verk.

Men det var oljan, vad får dig att tro att Bush någosin skulle bry sig om Irak eftersom dom inte ens har haft bra reltationer dom senaste åren pga. av att Irak försökte kriga mot Kuwait. Han bryr sig liksom inte om alla folk som dör pga. av det han gör. Det är nästan helt tydligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...