Gäst Frozenmoon Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Här kan ni välkomna folk, negers, jultomtar och allt annat. Nu är jag tillbaka efter den långa avstängningen! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Här kan ni välkomna folk, negers, jultomtar och allt annat. Nu är jag tillbaka efter den långa avstängningen! :) Välkommen hem våran lilla katt efter blott 4 timmars skrikande 10 meter uppe i trädet. ..och nej, jag gillar inte ditt uttalande vilket var "neger". Kan du inte bara säga människor? Eller i värsta fall "färgade"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Här kan ni välkomna folk, negers, jultomtar och allt annat. Nu är jag tillbaka efter den långa avstängningen! :) Inte konstigt att du blev avstängd om du säger neger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Här kan ni välkomna folk, negers, jultomtar och allt annat. Nu är jag tillbaka efter den långa avstängningen! :) Välkommen hem våran lilla katt efter blott 4 timmars skrikande 10 meter uppe i trädet. ..och nej, jag gillar inte ditt uttalande vilket var "neger". Kan du inte bara säga människor? Eller i värsta fall "färgade"? Neger:Ordet härstammar från spanska, portugisiska och äldre italienska negro, som betyder svart och som härstammar från latinets niger med samma betydelse. rasistiskt att säga till någon att han eller hon är svart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jag lär bli bannad igen, men då uppbannar jag mig själv med superpowers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Här kan ni välkomna folk, negers, jultomtar och allt annat. Nu är jag tillbaka efter den långa avstängningen! :) Du blev registrerad: 23/03-2008 Hm, hänger inte ihop. Du blev väl varnad? Blir du avstängd så är du bannad. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Här kan ni välkomna folk, negers, jultomtar och allt annat. Nu är jag tillbaka efter den långa avstängningen! :) Välkommen hem våran lilla katt efter blott 4 timmars skrikande 10 meter uppe i trädet. ..och nej, jag gillar inte ditt uttalande vilket var "neger". Kan du inte bara säga människor? Eller i värsta fall "färgade"? Neger:Ordet härstammar från spanska, portugisiska och äldre italienska negro, som betyder svart och som härstammar från latinets niger med samma betydelse. rasistiskt att säga till någon att han eller hon är svart? Det låter fult, men om du vill kan vi dra upp en massa sketna synonymer som svartskalle, svarting, nigger, neger.Trådskaparen använde inte ordet i samma syfte som du. Detta är Sverige, inte södern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) Här kan ni välkomna folk, negers, jultomtar och allt annat. Nu är jag tillbaka efter den långa avstängningen! :) Du blev registrerad: 23/03-2008 Hm, hänger inte ihop. Du blev väl varnad? Blir du avstängd så är du bannad. ? Aja, varnad. Är från forum där första varningen inte gör något. :P Btw, jag sa bara neger för att ge inlägget lite skit. Redigerat 28 April 2008 av Frozenmoon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Orka störa sig på mig och rapportera mina inlägg. Jak er snel hest. Jag driver bara med mig, ingen idé att rapportera mina inlägg. Ni tar t.o.m ordet "Neger" hårt, haha. Jag är inte seriös, ingen idé att fuskflodhästar rapporterat mina inlägg. E' Stupidoo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Haha ganska roligt att ditt inlägg har blivit anmält ;) Tycker du är rolig iaf ,) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Tack, jag hoppas att alla andra också tänker till riktigt ordentligt och kommer fram till att jag är bra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Det finns gränser över vad som är acceptabelt. Neger är t.ex. inte särskilt skoj att skoja om. Och du pratar bara så j*vla massa skit ibland. Tack, nu har jag sagt mitt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg