Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Ahh i våran matsal..... :P det är bra där vi fick idag Hamburgare med pommes frites ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Våran suger totalt nu. Någon idiot kastade en macka med smör så att jag fick den i huvet fick gå hem och dusha. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) :P stoppa upp mackan i han da. Men bara för att det har hänt 1 gång så betyder det inte att det är skit skola. Redigerat 7 Maj 2008 av Fhizes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 För det första så såg jag inte vem det var pch för det andra så är jag inte ensam om att ha fått mackor i huvudet det händer minst 5 ggr per vecka och det ligger mat under borden och maten smakar skit så jo min skola är nog en så kallad " Skit Skola " :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Våran matsal är fin, ren, allt möjligt positivt, ingen kastar mat etc. inga matrester under borden och maten smakar gudomligt. Vart i h*lvete går du i skola? Våran matsal är skitig och stökig, inte nog med det får vi 'rester' från grannskolan som mat. Sörböle Skolan i Norrland, Skellefteå. Och nej, vi är inte sinnessjuka, vi har bara fått VÄLDIGT bra elever i jämförelse med andra skolor. Även skolan jag går på i Skellefteå passar in på det du skrev :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Våran matsal är väldigt ren fast det kan vara lita mat på golvet ibland och maten är jättegod förutom när det är soppa.Det är typ bara jag och mina kompisar som skjuter ärtor på varandra ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Våran matsal är väldigt ren fast det kan vara lita mat på golvet ibland och maten är jättegod förutom när det är soppa.Det är typ bara jag och mina kompisar som skjuter ärtor på varandra ibland. Ni fattar inte vilken tur ni har ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Ni får gratis mat. Sluta gnäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Ni får gratis mat. Sluta gnäll. Gratis, Nej våra föräldrar betalar skatt för att vi skall få äta i skolan, Så Den är inte dierekt gratis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Skolmaten är inte mattanternas fel. Dom hårar ner brödet istället och ger oss grön köttfärslimpa. Annars är där inte så grisigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 i våran är det det alla stökar springer omkring jag fick en skål full med soppa på mig igår alla håller på att stöker min skolas matsal=svinstia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Japp vi kan alla skylla på skolminister jan björklund. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.